nesteldrang!

Discussion in 'Zwangerschap' started by menneke1990, Sep 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

Dec 3, 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo dames,
    Al ruim 2 weken heb ik enorm last van me hormonen en ben ik al flink in de weer met me nesteldrang. Me gynaecoloog gaf gisteren al aan rustig aan te doen ook kwa huishouden omdat ik nu 100% in ziektewet zit door wisselende zwangerschaps suiker (ben ook insuline afhankelijk inmiddels).
    Alleen 1 probleem... ik zou om 20:00 gaan douche en ben net pas klaar met van allerlei dingen zoals strijken wasje opvouwen wasje ophangen 2e wasje erin kleding sorteren kleding in kasten leggen. Kraampakket netjes sorteren en op vaste plek zetten etc etc als eindresultaat 3 uur lang bezig geweest met van alles en nog wat. Is er een manier om hierin te kunnen minderen zodat ik toch wat meer kan rusten zoals ik moet doen van de arts? .
    Alvast bedankt voor t lezen!.
    Groetjes menneke

2. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

Aug 13, 2015
    404
    0
    0
    Misschien is het een idee om bv. op zondag avond alles op te schrijven wat je wilt doen die week, en dat weer te verdelen over de week. En dan niet als in 1 ruk doen, maar ook verdelen over de dag.
    Ik zit ook volledig thuis en ik moest de dingen wel verdelen, als ik 1 dag te veel doe kan ik er 3 dagen van nagenieten. Zoals hierboven beschreven heeft mij zeker geholpen om een stapje terug te doen.

Oh, en schroom je niet om een keer hulp in te schakelen, wat niet kan, dat kan niet. Er is nu niets belangrijker dan de gezondigd van jou en je kindje.

Share This Page