Ik kom dus om in de nesteldrang! Geen ideale combinatie met de warmte van de afgelopen (en aankomende!) dagen! Wat is jouw meest bijzondere nesteldrang-actie? En word je ook zo overweldigd door de poetsdrang? Ik heb gisteren en vandaag de plafonds in het hele huis met de stofzuiger gedaan (spinnewebjes en dergelijke). Doe ik normaal eens per jaar denk ik
Hahaha heel herkenbaar! Ml wordt er helemaal gek van De poetsdrang is idd het ergste van allemaal. Heb zelfs de wasmiddelflesjes op zolder gepoetst vanmorgen Zat net te denken om de wc te gaan poetsen, rondje stofzuigen en als dl op bed ligt te dweilen, maar kan helaas de energie er voor niet vinden en dat maakt me pissig
En toch ben ik zo koppig dat ik het uiteindelijk ook gewoon ga doen! Het zit erop, maar wat heb ik erbij gezweet zeg kom net van onder de douche vandaan en nu maar eens proberen te chillen ipv nieuwe schoonmaakklusjes te bedenken
Inderdaad die combinatie met de warmte is zo frustrerend want dan kan ik het niet opbrengen. Maar wij zitten nog in post-verbouwingsperikelen dus vandaag overdag hele huis gepoetst en de zolder zelfs maar eens flink gestofzuigt. Doe ik normaal eigenlijk nooit. En vanavond de keuken verder afgekit en in de babykamer plinten gelegd.mkan niet wachten op verlof icm koeler weer
Tja.... Ik heb me notitieblok paar a5jes vol met to do's... Verzin ik allemaal zelf, ik blijf afstrepen en nieuwe dingen schrijven.
In ieder geval de berg was opvouwen die er nu ligt (hebben echt alles gewassen de afgelopen week, van dekbedden tot knuffels) en de wieg in elkaar zetten. Daarnaast moeten we nog een paar spullen opzoeken en moeten we stofzuigen en dweilen (hele huis). En mijn man heeft nog een lijstje met klusjes
Ik heb een takenlijst op mijn telefoon, maar heb zowat alles al afgevinkt. En toch blijf in de weer met poetsen Morgen moet ml de auto schoon gaan maken, zodat de maxi cosi er alvast in kan het is veranderd in een zandbak de afgelopen dagen, aangezien hij samen met dl dagelijks het strand bezoeken Ik wil morgen wat meer aan mezelf doen. Haren verven, nagels verzorgen enz.. En als ik tijd over hou, de was op zolder ruimen en nieuwe wasjes draaien.
Leuke plannen Ben benieuwd hoeveel jullie af krijgen Hier loop ik al weken bepaalde dingen uit te stellen omdat ik er geen puf voor heb. Voeten die snel pijn doen, ben snel moe (was 2 keer in slaap gevallen, door alleen 1 was op te vouwen!) En als het morgen goed gaat doen wij hier: Overbodige Spullen weg brengen Wiegje in elkaar Stoffen Vluchtkoffer Heb nog een paar maar die zal ik er maar niet hij zetten want gaat me niet lukkendenk ik. Vind dit al een hele uitdaging
Haha ik moet glimlachen van jullie. Jullie lijken plezier in het poetsen te hebben.. kunnen jullie niet hier heen komen? Ik heb nooit poets drang gehad. Ik was er alleen echt van overtuigd dat ik met 2 kinderen nóóit meer buiten zou komen.. Ik ging dus hamsteren.. wasmiddel voor 3 jaar, en noem maar op haha. Rustig aan daar dames!
Ooh ja! Toen ik zwanger was, moest ik ineens alles in huis anders en wel direct! Gevolg was dat iedereen aan het rennen en vliegen was want ik zag er echt echt echt geen probleem in om met die dikke buik op de bovenste trede van de trap te staan om nieuwe lampen op te hangen.
@Manana ik verzin ook gewoon steeds wat nieuws! Hihi! @Panter die nesteldrang heeft gewoon voor- en nadelen alle achterstallige klusjes (zoals keukenkastjes uit soppen) zijn meteen weer een keer gebeurd hahahahaha
@Panter die nesteldrang heeft gewoon voor- en nadelen alle achterstallige klusjes (zoals keukenkastjes uit soppen) zijn meteen weer een keer gebeurd hahahahaha[/QUOTE] Haha ja daar heb ik een huishoudelijke hulp voor