Krom lopen van de buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wilsy, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Sinds gisterochtend heb ik last van iets dat ik niet herken uit mijn vorige zwangerschap. Het is een zeurderige pijn onderin mijn buik. Het is er constant en er zitten geen felle pijnscheuten doorheen ofzo. Als ik rechtop loop doet het nog meer pijn dus lopen gaat alleen als ik een beetje krom loop (voel me echt een beetje voor aap lopen hoor ;) )
    Als ik zit moeten de benen wijd want als ze tegen mijn onderbuik drukken doet het zeer.
    Zodra de kleine een trapje geeft heb ik meteen een harde buik en als ik moet bukken of tillen ook meteen een harde buik.
    Vanmorgen urine getest: geen blaasontsteking. Stoelgang is normaal. Naar de VK gebeld en die zegt afwachten tot donderdag en dan nog een keer bellen.

Nu wil ik best afwachten tot donderdag maar ik begin me toch echt af te vragen wat dit is? Herken het ook niet als bandenpijn of indalen.. Of kan dat per zwangerschap verschillend aanvoelen?

2. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Niemand iets soortgelijks meegemaakt?

3. bloemtje1989

15 okt 2013
    88
    0
    6
    Ik heb het sinds 3 weken ook maar dan ook nog met bloed ook geen blaasontsteking de verloskundige zegt dat het geen kwaad kan maar de huisarts wel lastig

4. blokzijl08

blokzijl08 Actief lid

6 nov 2013
    236
    0
    16
    Kan het komen Door indalen ? Ben nu 32 weken zwanger en ik had er week geleden ook last van

5. netmah

netmah Actief lid

12 nov 2015
    100
    6
    18
    Ik herken iets soortgelijks wel van mijn vorige zwangerschap. Ik had kramp in mijn zijden en een beetje bovenin, rondom de baarmoeder zeg maar. Begon vaak s nachts en ik kon alleen maar krom liggen op m'n linker of rechterzij. Vaak hielp een goed warme douche of een warm bad om te ontspannen. Meestal ging het beter trouwens als ik naar de wc was geweest (ik had een normale stoelgang, maar blijkbaar groeide dan de baarmoeder en moesten mijn darmen even hun weg weer vinden).

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Tijdens mijn vorige zs heb ik veel buikpijn gehad, wat als ik zo lees op dat van jou lijkt. Achteraf blijk ik een vleesboompje in mijn baarmoeder te hebben die aan het meegroeien was. Ik heb soms erg veel pijn gehad en kon idd niet rechtop lopen. Opgekruld liggen op mijn zij gaf het minste pijn.
    Ook was mijn baarmoeder extreem gevoelig. Hielp ook niet mee.
    Hou het goed in de gaten en als je twijfelt eerder contact opnemen. Sterkte ermee.

7. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Bedankt voor de reacties. Ik hoopte op een blaasontsteking omdat daar makkelijk wat aan te doen was. Nu hoop ik op indalingspijn want dat gaat vanzelf over en kan geen kwaad. Als de pijn donderdag nog steeds zo erg is ga ik zeker naar de vk. Ik trek niet gauw aan de bel maar dit voelt echt niet goed :( Net onder de douche zitten was even lekker ontspannend maar zodra ik er onder vandaan kom is het gewoon weer terug. Gelukkig is m'n man deze week thuis, kan ik het qua tillen enz een beetje rustig aan doen.

8. Tanjaq

Tanjaq Lid

13 jan 2016
    33
    0
    0
    Huismoeder
    Schinveld
    Zou toch ook bandenpijn kunnen zijn als ik dat zo lees. Bij mijn eerste zwangerschap waren het steken en bij mijn tweede en derde zwangerschap is het ook een zeurderige pijn die soms echt lang aanhoudt. Maar bij twijfel zou ik echt wel aan de bel trekken, sterkte

Deel Deze Pagina