Geven jullie je baby elke dag vlees/vis of kip. K doe dat nog soms. Ik wilde met 7 maanden beginnen of is dat nog te vroeg of te laat? Alvast bedankt voor het reageren
Dat lijkt me vreemd, want in die potjes zit ook al vlees met 6 mnd. Hier heel af en toe een stukje vlees, maar omdat ik mijn vlees graag kruid, houden we het bij minimaal. Vlees eten kan altijd nog.
Wij zijn sinds deze week pas begonnen met vlees (dus met 11 maanden en tot nu toe alleen kip), maar in potjes vanaf 6 mnd zit het wel verwerkt!
Hier geven we zo'n beetje om de dag wat vlees... maar veel is het niet. Als we hem vis geven dan gaat het makkelijker.. vlees is gewoon moeilijk weg te krijgen vaak. Sommige vlees gaat wel goed en daar krijgt hij dan wel wat meer van. Wij zijn met 7 maanden begonnen maar eigenlijk pas sinds 8 maanden wat meer... we bouwen het gewoon langzaam op!
Hier krijgt ze, als wij kip eten, een klein stukje. Ze heeft nog geen tandjes dus het meeste vlees krijgt ze ook nog niet weg. Wat ik wel doe is 1x per week een visstick bakken, die krijgt ze dan.