Hallo allemaal! Ik heb een vraagje, vorig jaar, eind 2011 heb ik het kraampakket gekregen van Zilveren Kruis Achmea. Daar zat een bruin hondje in, met een lap eraan (wat het lijfje dan is) mijn dochtertje is hier helemaal gek van (nu 8,5 mnd) en slaapt en tut er erg graag mee Nu wil ik er eigenlijk nog 1 a 2 hebben, voordat er iets met dit hondje gebeurd en de poppetjes aan het dansen zijn Wie o wie heeft dit hondje ook ontvangen maar gebruikt deze niet?! Ik hoor dit dan graag, ben al een tijdje op zoek..... Alvast ontzettend bedankt!! Gr Sylvia
Hoi, Ik heb het hondje vorig jaar ook in het pakket ontvangen. Zoontje heeft er weleens mee geknuffeld, maar dat was in de box of wandelwagen. Is niet zijn slaapknuffel. Ik wil hem je best toesturen, verzendkn. zijn uiteraard voor jouw rekening. Lijkt me het fijnst als je hem zelf even in de wasmachine gooit, dan ruikt hij meteen bekend voor je kindje. PB me je adres en ik stuur het naar je op.
Hoi!! De mijne ligt te verstoffen op de plank op de kamer van mijn dochter! Dus doe mij je adres en hij komt je kant op!!