Hoi dames mijn zoontje heeft sinds een paar weken iets raars eerst dronk hij altijd om de 3 uur 120+4 en dit ging altijd op, en dan snachts nog 1 of 2 x drinken nu drinkt hij heel 'raar' overdag drinkt hij vaak zijn fles niet leeg, heeft dan wel weer eerder honger in zijn volgende voeding, die ik dan ook gewoon dan geef, maar dan drinkt hij weer niet veel, als ik probeer te rekken word hij zo overstuur dat hij erg onrustig drinkt, en ik meestal ook niet meer in krijg als dat ik hem gelijk zou geven. en savonds/scnachts komt hij nu vaak gewoon precies om de 3 uur de ene x wil hij dan maar 50cc drinken, en de andere x drinkt hij weer heel een flesje leeg maar hij maakt zo dus ook geen nachtslaapje, terwijl hij eerst altijd 1xtje 5 uurtjes sliep, en dan daarna weer om de 3 uur kwam, of soms liet hij er nog 1xtje 4 uur tussen ik weet niet goed wat ik hier mee moet, opzich is het niet heel erg want hij krijgt wel wat hij nodig heeft maar ik zou het toch fijn vinden dat hij liefst overdag zijn voedingen op zou drinken, en dan snachts minder zou drinken en beter zou slapen hem snachts laten huilen is niet echt een optie want hij heeft dan dus wel echt honger iemand nog tips of ideeën?