Vanaf maandag 6 juni tot 17 juli kun je weer armbandjes sparen bij de Etos. Bij 10 euro aan boodschappen krijg je een armbandje. Het zijn 10 leuke zomerarmbandjes met een bedeltje eraan. Etos zomer - Etos Zo te zien zijn het leer/touw achtige gevlochten bandjes in vrolijke zomerkleurtjes Dus bewaar je Etos aankopen tot 6 juni!! Wie spaart/ ruilt ermee
Ik kreeg vandaag het hele pakket armbandjes via de post . Ze zijn echt superleuk. Ik moet binnenkort nog genoeg boodschappen doen, dus die ik niet nodig heb ,plaats ik hier voor de liefhebber.
Aangezien ik waarschijnlijk toch vergeet de armbandjes om Te doen ,mag mijn complete setje van 10 armbandjes (nog helemaal in de verpakking) weg. Ik wil het complete setje graag ruilen tegen 1 babyzegelkaart van Etos, want die kan ik wel weer goed gebruiken. Pb maar, mocht iemand belang hebben.
Thanx Tessa, Zijn de bandjes die ik dan in de winkel krijg hier plaatsen. Gimena heeft dan eerste keus.
Bij een aantal acties van Pampers, Allways en Nivea krijg je een extra zomerbandje etos Digitaal - Week 23 24 2011 - Powered By Publitas
Heb zelf 2 bandjes gekregen maar heb ze dus allemaal al. Heb liggen een blauw lintje met roze rondje eraan gevlochten bandje roze, oranje, blauw met een blaadje eraan. Wie heeft intresse? Graag ruilen tegen: * etos babyzegels, * AH superdieren kaartjes * nutrilon streepjes codes. * .... noem iets leuks
Ik heb vandaag 4 zomerbandjes gekregen, wie wil ze hebben? Zitten nog in de verpakking! Ik hoor het wel via PB