Nestle groeie start niet meer bij c1000?

Discussion in 'Flesvoeding' started by Linana, Jun 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt nestle groeie start nr1. Heel handig, dacht ik, want te koop bij de c1000 die bij ons op de hoek zit.

Tot ik 2 dagen terug bij de c1000 kwam en de nr1 niet meer te koop was, alleen nr2 en 3 :x
    Ik zo'n medewerker vragen, die wist het niet en ging een hoger iemand halen. Die kon me ook geen duidelijk antwoord geven, alleen dat ze nu dus c1000 huismerkvoeding verkopen en dat meer binnen kregen vanuit het hoofdkantoor.

Fijn! Als dat het geval is kan ik straks alleen nog maar nestle nr1 kopen bij de kruidvat in de stad en dat is ook nog eens een klein filliaal dus inslaan zit er niet in. Verder is het nergens te koop hier in de buurt :x

Weet iemand of dit bij alle c1000 winkels het geval is? De c1000 hier is niet heel erg groot, maar een andere hebben we niet in de buurt. En weet iemand waar nestle groeie start nog meer te koop is behalve c1000 en kruidvat?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Emte, Plus hebben het ook.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Die zitten hier beide niet in de buurt, helaas....Emte ken ik helemaal niet trouwens :p (woon in het noorden)

4. Jo77

Jo77 Actief lid

Jul 13, 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik woon ook in het noorden. Van de week nog bij de C1000 geweest en daar zag ik de Nestle nog in de schappen staan. Het viel me nu inderdaad ook op dat C1000 nu ook eigen merk flesvoeding heeft.

Ik weet dat Groeie Start o.a. verkrijgbaar is bij Dirk vd Broek, Poiesz, Trekpleister, Jumbo.

Of kijk eens op de de site van Nestley babyvoeding, volgens mij staat daar ook op vermeld bij welke winkels Groeie start verkrijgbaar is. Of anders kan je Nestle misschien mailen en vragen waar groeie start allemaal verkrijgbaar is.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Misschien kun je proberen hoe je kind de C1000 kunstvoeding vindt? Dat zou je een hoop gezoek kunnen schelen.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik zat er indd aan te denken om een ander merk te proberen, maar ergens durf ik niet zo goed omdat hij voorheen zoveel spuugde op Friso. Stom, ik weet het... :)

En Trekpleister! is ook zo :D dank je!
    Ik zat op de site te kijken, maar aangezien ze voor zuigelingen geen reclame mogen maken, staat de nr 1 voeding er ook niet op ;)

7. Moederlonneke

Moederlonneke Nieuw lid

Nov 18, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde probleem, maar ik wilde zeker niet overstappen. Dus ik heb aan onze Kruidvat filiaalmanager gevraagd om extra Groeie Start voor mij te bestellen. Dit vond zij geen probleem, ik heb nu altijd een voorraadje thuis.

Share This Page