patat

Discussie in 'Voeding' gestart door tanja1979, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    eet jullie kindje wel eens met jullie mee als jullie patat eten? en geef je er ook nog iets bij?
    was even benieuwd,heb een zoontje van 17 maanden .

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zeer zelden (2-5 x per jaar ofzo) en dan met appelmoes (zonder toegevoegde suiker) en een paar magere knakworstjes.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook heel af en toe, 1x in de maand hooguit en dan altijd ovenfriet, met zelfgemaakte appelcompote (zonder suiker) en kipfilet oid.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hier ook maar heel af en toe en dan indd met appelmoes en een stukje kipfilet of een knakworstje..

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hij krijgt dan een potje of eet iets anders vooruit en wij eten dan vaak friet al hij al op bed ligt. Vind het nu nog niet zo geschikt om als complete maaltijd te geven.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep.. dat eet hij mee als we het eten. met appelmoes inderdaad en ook wat dippen in de fritessaus van papa..

7. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje eet dan gewoon met ons mee. Zonder saus of appelmoes dan wel, maar hij vind het lekker en zo vaak eten we het niet.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Als wij patat eten dan krijgt Dane wat eerder een potje en dan eet hij daarna een stuk of 7 patatjes mee met ons.....

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Thuis krijgt mijn zoontje het niet, maar als we af en toe ergens gaan eten wel. Meneer eet geen pannenkoeken en vaak zijn dat de enige dingen die op een kindermenu staan. Vorig weekend at ie er bijvoorbeeld een frikadel bij.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als ik patat eet, eet zij het ook. Maar dan wel zonder zout en verder niks...

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mijn dochter heeft voor het eerst zo rond de 14 maanden patat gehad, of geproefd, maar lustte het niet. En 2 jaar later lust ze het nog steeds niet. Frikandel is ze ook niet wild van.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    eten hier gewoon paar frietjes mee en kipfingers of kipnuggets of hamburger..
    maar net hoe het loopt. niet dat dit vaak is. misschien 1 a 2 keer per maand. en dan met sausje. appelmoes of curry of mayo

13. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron krijgt eerst een potje en mag daarna wat patatjes van mij mee snoepen zonder saus en zout.
    Hij heeft het nog nooit als maaltijd gehad omdat ik hem daar nog te jong voor vindt.

14. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Met zijn verjaardag heeft hij wel patat mee gegeten.
    Als wij patat eten dan eet hij vooruit en krijgt hij nog een paar stukjes van ons maar dan wel zonder zout en idd met een beetje appelmoes en soms een beetje fritsaus.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

sinds dat ze ruim anderhalf is eet ze zondags idd een lekker bordje patat met ons mee. zonder zout met appelmoes. en een paar stukjes kipcorn of frikandel. ( maar de friet vind ze lekkerder) zie er geen kwaad in. ze eet heel de week netjes dr groente en fruit.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi de mijne lust geen patat :D

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter krijgt meestal een half potje olvarit en daarna nog wat frietjes zonder zout. Vindt ze heerlijk!

18. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    bedankt allemaal voor de antwoorden,ik was gewoon even nieuwsgierig hoe jullie dit nu deden.
    Wij hebben vanavond patatjes gegeten en tygo heeft een bordje meegegeten,zonder saus en zout,heerlijk vondt hij het!
    Voor het slapen gaan krijgt hij nog een flesje pap,weet ik zeker dat hij genoeg binnen heeft.

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    hier krijgt ze ook gewoon frietjes met een knakworst. De friet is ongezouten en zelf gemaakte dikke friet.
    Vaak krijgt ze er dan ook nog wat komkommer bij.

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier eet ze ook gewoon frietjes mee. Meestal zelfgemaakte (zonder zout, gebakken in zonnebloemolie), en dan eet ze er knakworst of een frikandel bij. En dan wat appelmoes (zonder suiker). Ze vindt het heerlijk, en ze kan het hebben.

Deel Deze Pagina