nestle pyjamapapje, zin om te rekenen hihi

Discussie in 'Voeding' gestart door happy27, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    #21 happy27, 8 jul 2012
    Laatst bewerkt: 8 jul 2012
    Lees je wel wat ik schrijf...jeetje
    Op het pak staat, nogmaals, als je bordpap maakt mag je er 9 eetlepels in doen...dat lijkt me meer vullen. Ik pak nu 8 eetlepels en 30 cc water meer vult echt niet veel. Er zit minder nestle bij als in de bordpap. Die nestle is opvolgmelk met pap erdoorheen, dat is gemengd, en word 200 ml
    Tussendoor krijgen de kids toch ook water uit een tuitbeker

Daarbij op nutrilon opvolgmelk staat ook 180 cc maximaal, ken genoeg mensen die 210 moeten geven van cb etc...omdat ze daar behoefte aan hebben..staat ook niet op het pak

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja die hoeveelheden op het pak is een leidraad, ik doe dat gewoon op gevoel, bij Miley moest het dikker vanwege spugen, bij Dean ook vanwege vullen, ik zou even kijken hoe ze reageert op een fles van 150+7scheppen en hoe ze reageert op een fles van 180+8, hoe snel dan opgaat, laat ze wat over, heeft ze snel weer honger.

Moederschap kan je niet op een pakje lezen dat zit in gevoel en hart maar niet iedereen staat daarmee in contact zullen we maar zeggen hahahaa het geeft wel een leidraad / richting.

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Bij mijn zoon (die tot 3 maanden geleden iedere ochtend nog die pap kreeg en hij is 3) deed ik altijd 180-200 water en 7 geote eetlepels zat ook klein Bergje op.

Hij krijgt nu iedere ochtend Brinta en dat doe ik gewoon op gevoel Brinta er doorheen.

Dus volg gewoon je eigen gevoel hierin. Er zullen altijd mensen zijn die zich exact aan de pakken houden. Zelfs met een pizza in de oven
    Die na de hoeveelheid minuten niet gaar is, want js dat staat er op de doos hè en dan moet het zo zijn ;)

Deel Deze Pagina