Hoi, Ze staan niet in de folder... Is dit bij elke kruidvat??? Dan moet ik vanavond vanuit het werk vlug gaan kijken
Hmm, ik kreeg van het weekend een folder waar ze wel in stonden... Maar nu ga ik twijfelen of ik het wel goed gezien heb dat het het kruitvat was. Er stond wel iets op de eerste pagina van de folder dat volgende week meer efteling in de aanbieding was.... Ik ga morgen even kijken bij ons in Zoetermeer.
Heb even op internet gecheckt, ze staan in de vakantiefolder op pagina 5, zie hier: Kruidvat - Folder Gelukkig toch goed gezien Thijmen is helemaal gek van de sprookjesboom namelijk...
je hebt helemaal gelijk! Ook niet gezien alleen wel inderdaad volgende week meer efteling aanbiedingen had ik op de gewone folder gelezen. Net me zus maar gebeld of die ze wou halen want onze rens is namelijk helemaal verzot op de efteling ook omdat we er veel komen met onze abonnement....
Ik ben nu wel jaloers hoor, een efteling abo Wij wonen net iets te ver weg, Thijmen vond het geweldig. Wij hebben een blijdorp abo
Hoi, Me zus belde net dat ze ze had gekocht en 3 min later belde me vriend op dat hij had gehoord dat de dvd's bij de kruidvat in de aanbieding waren dus snel naar het kruidvat was gegaan en bij ons hadden ze nog maar 1 soort dus die had hij meegenomen dus nu heb ik 2 verschillende en 1 dezelfde maar maakt niet uit ik heb ze en kan mijn zoontje gelukkig maken. Ja een efteling abo helemaal geweldig ben er ook reuze blij mee en rens ook hahaah