Hoi meiden, Als het een beetje mee zit, mag ik gaan bevallen in november. Nu wil ik rond de 25 weken zwangerschap een leuk babykamertje kopen, maar ze zijn overal zo vreselijk duur!. Is er iemand die een leuk wit babykamertje heeft staan en die tzt aan mij wil verkopen? We zijn op zoek naar een complete kamer, dus met bedje, commode en kledingkast!
Ik heb misschien wel wat, maar dat is White Wash. Ik weet niet of je echt op zoek bent naar wit, wit of dat het een kleurvariatie mag zijn. Veel liefs petra
Hoi Petra, Ik vind white wash op zich ook wel mooi. Heb je er misschien wat fotootjes van? En heb je een prijs in gedachten? Groetjes
Hai Ilona, Hierbij wat foto's van het kamertje. Het kleine hoekkastje en het bedje horen oorspronkelijk niet bij het kamertje. Het bedje hebben wij naderhand gekocht bij de Ikea, omdat het andere bedje al kapot was en we geen garantie hadden. Het hoekkastje hebben we er extra bijgekocht in verband met opbergruimte. Deze mag ook weg, maar hoeft niet. Kijk maar even en ik hoor het wel. Veel liefs Petra
En het ledikantje. Deze is dus niet van de oorspronkelijke kamer, maar ook deze past er prima bij. Het ledikantje is niet voorzien van White Wash, maar is creme dus past verder er prima bij.
Hoi Petra, Mijn man en ik hebben de fotootjes gezien, maar dit is helaas niet helemaal waar we naar op zoek zijn. Heel erg bedankt voor het reageren en het plaatsen van de foto's! Groetjes
wellicht kun je even kijken op www.ikea.nl zoeken op babybed. Bij de witte bedjes past prima een ikea hemnes ladekast als commode (diverse formaten), en ikea heeft in de hemnes lijn ook kasten!
Hoi Ilona, Wij zijn aan het kijken voor een "grote jongens kamer" voor mijn zoontje van drie. Ik denk er dus aan om zijn babykamertje te verkopen. Misschien is het iets voor jou? Ik heb een commode met plankje erboven, kledingkast en bedje met verstelbare bodem. Ik voeg even een plaatje van de catalogus bij omdat ik zo even geen eigen foto heb. Maar dan kun je zien of je misschien geinteresseerd bent in het model. Groetjes, josie
Op het bedje en de kast staan teksten: "mijn bedje", mijn sokjes, mijn kleertjes etc. Dat zie je op de foto niet zo goed. Laat maar weten of je nog meer foto's van ons wilt zien. Groetjes, Josie
Hoi, Nee, moet ik nog even met mijn man overleggen. Wij hebben er nieuw ongeveer 1300 euro voor betaald en het is door 1 kindje gebruikt, dus nog erg netjes. Wat zou je er zelf voor willen geven? groetjes, Josie