heb geen ontsluiting en BMH is niet weg nog, klein beetje maar. Wie heeft dit ook gehad? Heb morgen afspraak om inleiden in te plannen. Tot die tijd hopen dat ze toch vanzelf komt. Morgen 41 weken.
Bij mijn vorige zwangerschap zat alles met 42 weken nog steeds potdicht. Dus eerst een hormoonveter om ontsluiting te veroorzaken. Echter zegt het niks. Je kunt 's ochtends potdicht zitten en 's avonds bevallen. (had een kennis van mij).
Ik zat met 41 weken ook nog potdicht. De verloskundige wilde mij ook niet strippen. Gelukkig is de bevalling zelf op gang gekomen met 41+5 dagen.
Ik zat bij de 1e met 41 weken ook potdicht. Vlos heeft toen flink zitten woelen om baarmoedermond te prikkelen. In de hoop dat er ontsluiting zou komen. Dag erna bleek dat zo was. Gestript maar deed weinig. 2 dagen later nog ern poging. Dit heeft geholpen. Inleiding stond al gepland voor 42 weken.
Inderdaad, Had bij de 2ling bloedverlies en bij het controleren, zat alles nog potdicht, en toch zijn ze 12 uur laten geboren.................
Had ik ook met 40+6. Afspraak met ziekenhuis voor inplannen inleiden was gezet. En ben met precies 41 weken bevallen. Hoop voor je dat jij ook die afspraak kunt afzeggen en morgen je baby in je armen houd.
Ik had hetzelfde, ook met 41w potdicht! Maar ik ben toen ingeleid, ik kón niet meer... Ze gebruikten tabletjes en weeenopwekkers. Na 5u eindelijk de bmm verstreken maar nog geen ontsluiting. Ik zal je de rest besparen maar na 21u was ze er (Maarrr ik zou het zo nog 5x doen ) Het kan dus effe duren
hey meiden, fijne ervaringen dus. Hier dag later ook ineens spontaan 1 cm, GYN heeft gestript naar 2 cm. Hoop voorwerk, helaas ook weer gestopt. Dus zo om 9 uur weer strippoging.....hopelijk slaat het dan wel aan. maar feit dat het van 1-2 gegaan is, in 1 nacht tijd is al heel geruststellend. hoe werkt dat als je 42 weken bent? begint dan proces pas? en kan je dan miss pas ingeleid worden als je 42+3 bent? of word je met 42 weken met " spoed" behandeld?
Je kunt rustig bij de gyn informeren vandaag. Vermoedelijk krijg je deze week 1 of meerdere ctg's en een echo. Indien de baby niet vrijwillig wordt geboren, wordt je max met 42 weken en 0 dagen ingeleid. Uiteraard wordt de conditie van de baby goed in de gaten gehouden. Overigens vind ik persoonlijk dat je rond deze termijn jezelf best iets assertiever mag opstellen. Dus ook duidelijk aangeven hoe jijzelf denkt over het verloop van de laatste week.