Net 11 uur geweest.

Discussion in 'De lounge' started by Noen, Dec 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Zit in centrum van Rotterdam, we zitten nu bijna 2 jaar al op deze locatie en ik ben er nog geen ene keer geweest vanuit mn werk haha.
    dus het lukt me aardig:D

2. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Haha, zo vroeg al kipnuggets:D Ik had alleen zin in vette hap 's ochtends toen ik zwanger was. Moet er nu niet aan denken;)
    Hoewel, ik heb net een tosti met mayo op, ook best vet. En met witbrood. Normaal maak ik altijd met bruinbrood en ketchup. Nu even een uitzondering.
    Oja, heb ook nog een glas melk. En 2 chocoladekoekjes:)

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    pepernoten:)en een kop thee

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    net 2 volkoren pistolets op met laagje roomkaas en vispate zalm er boven op... mmmmmmmmmm en vanochtend als ontbijt cruesli en als tussendoortje een appel, vanmiddag nog 2 mandarijnen en dan op naar de aardappels/wortels/rundvleeschnitzel

dusss en dat was mijn eetdag voor vandaag :D

alhoewel ik ook wel zin heb in kipnuggets met BBQsaus nu........... :p

5. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik heb een cracotte gehad vanochtend met niks erop, vind die dingen heerlijk om zo te eten! :p

En ga zometeen een bruine boterham eten met ham!

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

heb alleen een ontbijtje op en een glaasje cola eigenlijk! nog netjes.

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    hahah ja die heb ik ook echt nodig momenteel, dus mijn man en ik zijn gisteren fruit gaan kopen, fruitsap en idd de vit c tabletten haha

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

fff offtopic. zie je banner nu een succes weer met klussen!!;)

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

lekker, kipnuggets!! eet ik vanavond (wel als avondeten, niet als ontbijt)

heb gisteren om half 12 (sochtends ja) een hele zak wokkels weggewerkt, dus ken het wel :)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb als ontbijt een rijstewafel met kaas op, tussendoor een pakje Sultana (en een paar pepernoten) en als lunch 3 bruine boterhammen en een glas karnemelk.

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

nou dat was mij never niet gelukt :p ben namelijk echt gek op mac en burgerking hahaha

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ikke heb nog niet veel op ( ben net weer wakker )

Toen ik de eerste keer wakker werd ( kwart voor 10 ) een groot bolletje met kruidenboter en kopje koffie.
    En toen ik voor de tweede keer wakker werd een zak naturel chips met knoflooksauce, dus blijf maar allemaal uit de buurt haha. Nu ga ik aan bak vanille yoghurt beginnen.
    En straks maar lekker een zure appel met een bekertje melk :D
    En dan wachten wat het avond eten me gaat brengen.

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38

Me tooo !!!! Ik zou elke dag een hot brownie halen met softijs bij de BK :D *kwijl*

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Vanmorgen om 11 uur had ik 1 glas jus d'orange op, 2 boterhammen met kip, 1 blikje red bull & 3 Bastogne koeken :D

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Om 11 uur had ik een dubbele boterham op met blokpaté, een koekje, jus d'orange en 2 koffies.

16. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    hahaha dat doet me denken aan toen ik zwanger was had ik daar ook ontzettend veel zin in (brownie met ijs) maar ik was samen met iemand en moest meteen weer naar huis want ik kreeg bezoek haha dus snel gehaald en ik dacht oow ik eet dat thuis wel op dus in sneltempo naar huis door oranje gereden geflitst omdat ik te hard reed zodat dat ijs niet zou smelten :p en dat alleen voor n brownie met ijs... ;)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb tot nu toe op: 4 crackers, kop thee, kaasbroodje, cola, 3 boterhammen en glas karnemelk. maar nu is het 10 voor 4 he!

Share This Page