vandaag had ik de eerste intake bij de verloskundige..ik was echt heeeel zenuwachtig.. gesprekje gehad..urine getest..suiker goed, bloeddruk opgemeten...was ook goed.. bloed afgenomen..wachten op de uitslag..maar ga ervan uit dat dat ook goed is...en toen kreeg ik een echo! bloednerveus.. de gene die de echos doet was op vakantie dus het werd gedaan door een verloskunidge..hele aardige vrouw...was net zo zenuwachtig als mij en mijn vriend hahha.. Nou daar gingen we.. pffff deed de computer het niet..hij stond vast pffff...ik nog meer in de zenuwen.. zij bellen met een collega..wat te doen? computer uit en aan zetten...jaaa hij deed het.. zag ze niet meteen wat! pfffff... ja ik ben bang dat die inwendig moet zei ze maar dat kan pas over 2 weken..waaattt? neeee!! ik wil het nu weten!! zegt me vriend ineens...jaaaa ik zie hem!!! zei ook jaaaaaa ik zie hem ook!!!! hij/zij was nogal beweeglijk wat een klein wurmpje zei ze haha..(ik meteen huh klein? te klein..oh nee haha)...en ja zegt me vriend ik zie een stipje heel snel knipperen! das het hartje!!! ohhh ik was zo blij! gefeliciteerd zei ze! je kan het goede nieuws aan iedereen vertellen! (haha maar daar wacht ik nog ff mee) helaas zag ik zelf niet het hartje kloppen omdat mijn vriend en de verloskundige (2 enthousiastelingen) met hun neus op het scherm gedrukt stonden hahhhaha...ik zag het ienieminie kindje wel.. ze waren allebei zo enthousiast dat ze het in de wachtkamer hoorde hahha..dus toen we naar buiten liepen werden we meteen door iedereen gefeliciteerd wahahhaha.. jammer genoeg geen afdruk..want ze wist niet hoe dat moest..en ze kon ook niet precies zien hoe groot hij/zij is en hoelang ik zwanger ben.. maar over 2 weken heb ik al de termijnecho.. het belangrijkste is dat het hartje goed snel klopt iig! pff ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als vandaag..
haha, ik kan me helemaal voorstellen hoe zenuwachtig jullie waren! en als dan ook nog eens alles mis gaat... maar waar het om gaat.. je hebt je kindje gezien!! gefeliciteerd!