Volgens mij ben ik een echte mazzelpik . Ik zit bij een verloskundige waar je al bij 8 weken mag komen, en iedereen krijgt standaard meteen een echo. Nu heb ik die dus net gehad, en dat was toch wel erg leuk hoor! Wat een bevestiging om het hartje te zien knipperen. Ik ben erg blij dat ik niet tot 10/11 weken hoefde te wachten op de eerste afspraak, ik had die bevestiging even nodig. Maar volgens mij mag lang niet iedereen al bij 8 weken naar de VK en zeker niet met echo erbij. Dus ik ben superblij. Oja, we kregen ook 2 fotootjes mee en zelfs een DVD! Dus we kunnen het zo vaak terugkijken als we willen Ik ben 1 juli uitgerekend en dus pas 7 weken en een paar dagen zwanger, maar de echo kon gewoon uitwendig gedaan worden en dat ging prima. Daar was ik dus stiekem ook wel blij om. Nu ga ik ECHT genieten van mijn zwangerschap!
o wat leuk! Ik weet eigenlijk helemaal niet vanaf welke week je bij onze vk terecht kan. Bij mijn dochter was het bijna 4 jaar geleden gewoon met 12 weken, ik was van plan in de achtste week te bellen. Ik zal dus nog even moeten afwachten! groetjes
Jeetje, wat lijkt me dat super! Ik ben ook op 1 juli uitgerekend (volgens mijn eigen berekening!). Volgende week donderdag hoop ik met het zelfde gevoel als jou thuis te komen. Lijkt me zo fantastisch!
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop het ook voor je! Het is echt heel leuk om gewoon te zien dat er 'iets' is, het maakt het zwangerschapsgevoel toch 'echter' dan zo'n teststreepje. Grappig dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend. Tot vandaag ging ik nog uit van 30 juni, dus ik ben benieuwd of jij wel op 1 juli blijft staan. Oja, Mijn VK merkte nog op dat het dan ook 07-07-07 kan worden, grappig he, had ik zelf helemaal niet aan gedacht.
Mijn vriend is er ook heilig van overtuigd dat hij/zij op 07-07 geboren wordt. Zit namelijk in de familie. Zijn zoontje (uit eerdere relatie) is geboren op 12-12 en zijn vader op 11-11.. Dus zou wel leuk zijn!