Hallo, Ik kom net terug met Christiaan van de verloskundige en we hebben een eerste echo gehad. Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ben helemaal emotioneel en huilerig. Je ziet gewoon een klein mensje in mijn buik slapen waarvan het hartje prima klopt. De verloskundige heeft hem/ haar wakker 'geschud' en toen ging het koprollen en bewegen. Wat een wonder. De datum waarop ik ben uitgerekend klopte niet helemaal; ik zou de 29e januari 2007 uitgerekend zijn, maar dit wordt nu 11 dagen later; 9 februari 2007. Dit had er mee te maken dat het bevruchte eitje een week rust heeft genomen en zich toen pas is gaan nestelen. (de luiwammes, hahaha) en daardoor kom ik nu later uit. Gelukkig is alles goed en dan nemen we dit voor lief. Liefs Karin
Hoi Wat fijn dat alles goed is!! Je kunt je banner zelf opnieuw aanmaken. tel gewoon even in je agenda 10 weken en zoveel dagen terug en vul die datum dan in als je laatste ongi dag. dan moet de banner kloppen! groetjes
Wat fijn dat alles zo goed gaat in je buik!! Als je je banner wil veranderen moet je gewoon in je profiel, dat stukje tekst wissen, op ok drukken, een nieuwe banner aanmaken en die weer naar datzelfde stukje toe plakken... Wij kunnen dat niet doen want wij kunnen niet in je profiel komen
O wat leuk nu heb ik nog meer zin in morgen! Dan mogen wij! Ben blij voor je dat alles in orde was, geniet ervan en kijk lekker vaak naar je echo fotootjes!