ik heb maar 1 maandverbandje met rood bloed gehad en daarna was het erg donker bruin bloed. en af en toe nog steeds van dat bruine troep. hebben meerdere meiden hier last van gehad? normaal als ik ongi ben dan ben ik zoiezo 2 dagen echt ongi. heb nog steeds van die rare krampjes in mijn buik. ik ga denk ik morgen toch een test halen voor de zekerheid. liefs san.
HHmm sja is inderdaad vreemd Rottig he als je niet weet waar je op moet rekenen? FF testen maar, laat je het weten? Groetjes
ik heb een banner gemaakt omdat ik rood bloed verloor. het was niet veel, want ik heb maar 1 maandverbandje rood bloed gehad. en daarna was het alleen bruin. dat vind ik een beetje raar. ik ga straks wel even een test halen. ik heb een vriendin gebeld en die zei tegen mij ga nou maar een test doen, want het was maar heel kort dat rode bloed en mischien wel een innestelingsbloedinkje. die vriendin had hetzelfde meegemaakt en was ook zwanger. en een andere vriendin die was de eerste 2 maand van haar zwangerschap gewoon ongi geweest. dus dat kan wel. liefs san.
ik heb ze nog niet in huis, maar ik denk dat ik straks wel even weg ga. welke zal ik dan ophalen? liefs san.
thanx. ik ga straks wel even naar de winkel. dat heb ik mischien meer zekerheid en kan ik verder. liefs sandra.
Ik heb ook wel eens alleen maar oud bloed verloren,en daar had ik de dokter voor gebeld en die zei me dat dat wel eens kon.Ik had geeneens rood bloed!
was negatief hoor. ach we gaan dan gewoon weer verder. ik heb sinds gister rekbaar slijm zou ik mischien een vroege eisprong hebben? ben ook wat misselijk.dus we zijn alweer aan de klus gegaan. we gaan weer vol goede moed verder. liefs san.
Jammer van je negatieve test. Maar zelf klink je gelukkig heel positief! Veel succes in de volgende ronde.
@ maranka: thanx meis. we zijn nu al langer dan een jaar bezig en ik vind het nu wel makkelijker om door te gaan. ben dan wel even teleurgesteld en zit even in een dipje, maar we gaan gewoon weer verder. meer kun je toch niet doen. @ bigdream: thanx meis. ik duim ook voor jou. liefs san.
ik gebruik nu ook persona en wat denk je vandaag een eisymbool op dag 11. kijk maar op de foto. dus dat word klussen. we zijn al bezig geweest met klussen. liefs san.