Ja, haar eetritme is gewoon ook aan het veranderen, wat ze overdag niet at, kreeg ze 's nachts, nu je dat aan het verschuiven bent, zul je zien dat ze overdag ook wel wat meer zal gaan eten. Misschien niet direct, maar vaak zorgen ze zelf wel dat dat zo weer in balans komt.
nou..het ging zooo goed...maar vannacht...een ramp!!!ze is vanaf 00.00uur ieder haf uur, echt ieder half uur, wakker geworden!! heb echt super slecht geslapen dus..ben nl wel steeds naar haar toe gegaan en haar teruggelegd. ze vroeg 1 keer om een fles, duurde toen even voor ze weer ging liggen en slapen maar was toen wel gelukt...en half uur later was het weer huilen..heb luier etc gechecked. Dit was dus weer dat huilen wat ze eerst ook vaak deed als we de fles niet gaven..nu heb ik dus toch maar volgehouden,omdat dat nu echt even moet, hoe lastig ook omdat ik echt super moe ben..(ze heeft dus geen fles gehad hoor, alleen water) nu ligt ze lekker te slapen, ze was echt moe (ja logisch na zo'n nacht,ben zelf ook gebroken) vanaf een uur of 5uur heeft ze doorgeslapen tot 7.15uur ongeveer..maar daarvoor dus echt ieder half uur...ik bleef steeds maar denken als ze dan weer huilde en ik op de klok keek, en het half uur later was: nee, dit kan niet waar zijn!alweer!!!en weer al na een half uur!! hopelijk vannacht dus beter...morgenvroeg is papa er weer, gelukkig!!Hebben hem gemist! en dan krijg ik ook weer wat rust..moet er echt even tussenuit..vind ik eigenlijk best raar om te zeggem maar zit sowieso vanaf vorige week vrijdag met de kids alleen(wel overdag hulp gehad van mijn moeder oa, en zijn ook weggeweest natuurlijk, maar de ochtenden en avonden en nachten alleen, dat is gewoon zwaar nu) ook voor mijn man voor werk weg moest veel alleen, ook de weekenden omdat hij steeds bij zijn vader moest helpen met verbouwing en ook andere dingen, mensen die vroegen of mijn man wilde komen helepen (leuk als je man handig is maar niet altijd)gelukkig is dat nu voorbij en is de komende tijd voor ons! zodat wij het hier klaar kunnen krijgen, want daar begin ik me druk over te maken...hebben ook nog andere auto nodig omdat die van ons kapot is en niet groot genoeg is voor 3 kinderen achterin, gewoon nog geen tijd voor gehad, te erg gewoon!! \maar wil eerst een lekker even s avonds of een dagje er even tussenuit met mijnman, even ontspannen,heb ik echt nodig! Nou, op weer naar vannacht dus, ben benieuwd,hopen jullie mee dat het weer goed zal gaan??
jammer dat het vannacht niet zo goed ging. nu hopen dat het komende nacht wel weer beter gaat. heb je al geprobeerd om een flesje water naast haar bedje neer de zetten? of ergens waar ze bij kan in ieder geval. succes!
Wat jammer van vannacht! maar wat goed dat je hebt volgehouden! Heel veel respect daarvoor! Ik kan begrijpen hoe makkelijk het is om toe te geven maar uiteindelijk ben je daarmee verder van huis. Op een gegeven moment zal dat kwartje vallen en weet ze dat het niet zinvol meer is om erom te vragen. Ik zal denk ik ook stoppen met er steeds heen te gaan. Ze is op een leeftijd dat ze snapt als je zegt dat ze nu moet slapen en dat je niet meer komt kijken. Hooguit een keer met een waarschuwing dat het de laatste keer was ( nadat je wel zeker weet dat er niks aan de hand is natuurlijk) en daarna maar even laten huilen? Anders ben ik bang dat ze de een gewoonte voor de ander gaat inruilen! Hopelijk is ze vannacht zo moe dat het niet nodig is! Succes!
Hoi! Fles water pakt ze niet..wil ook niet altijd water drinken. Ik probeer het dus nu soms te geven, water uit een beker (dat ze bijv van het huilen ook dorst heeft gekregen) Ik zeg ook steeds tegen mezelf: en nu ga ik er niet meer heen als ze huilt...maar doe het vervolgens toch weer...vind dat ook wel moeilijk,ook omdat ze ook vaak dan erna weer rustig is en weer gaat slapen..maarja, als ze dan zoooo vaak wakker wordt...is het ook niet leuk. Ben heel benieuwd weer voor komende nacht,duimen maar weer dat het goed gaat en blijft gaan. Fles komt er niet meer in ieder geval. Ze heeft vandaag overdag heel lang geslapen, van 11.30-15.15uur ongeveer..ze was ook super moe. Probeer nu weer niet te vroeg te eten, merk dat als we rond 17.30-18uur eten het meestal wel iets beter gaat..we zullen zien! bedankt ook weer voor de reacties!