ik heb de kamer van ons eerste kindje (charissa) bijna klaar maar nu is mijn vraag we hebben alleen haar ledikant in het kamertje staan want de commode blijft op de babykamer staan. heeft iemand een idee om het leuk op te vullen geen stoeltjes want die heeft ze al en we hebben op de babykamer een poef staan en dat vind ik niet zo leuk om dat dit charissa haar kamer wordt.
weet niet hoe oud Charissa is maar anders een klein kaptafeltje of iets in die trant... of een mand met verkleedkleding enz enz
Ik heb twee open kastjes in Isabella haar kamer. Zulke: En dan heb ik de planken beplakt met mooie stof ( ala pip studio, stippen et cetera). Dit heb ik niet alleen zo gedaan omdat het mooi is maar ook omdat het beter is af te stoffen. Dan heb ik de bovenste planken met decoratieve spullen. En de planken waar ze bij kan heb ik speelgoed neergezet. Niet veel, gewoon twee dingen per plank. Dan staat het netjes en mooi maar kan ze ook nog leuk spelen. Ook erg leuk om boekjes op een rij op te zetten. De rest van het speelgoed in de kist. Haar kledingkast(en) hebben we in de waskamer met alle andere kasten. En dus een mooie grote speelgoedkist.