Hallo dames, Vanmiddag moeten melden in het ziekenhuis vanwege me verhoging van 37.9 en suikers die niet stabiel waren vandaag. Aangekomen was temperatuur omhoog gegaan naar 38.8 en na bloedonderzoeken hebben ze me toch opgenomen. Nu gingen ze mij aan het infuus leggen omdat ik uitdrogingsverschijnselen had??!!?? Ik vind dit vreemd want ik drink juist heel veel! Iemand een idee hoe dit kan?. P.s. met de kleine man gaat alles goed die heeft het nog naar zijn zin, en ik voel me al vele malen beter dan vanmiddag.
Jee wat vervelend zeg! Ondanks dat je veel drinkt kun je toch in het bloedbeeld uitgedroogd zijn. Waarschijnlijk heeft dit te maken met je schommelende suikerwaardes. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je meer plast dan normaal om overtollige suiker uit te scheiden. Plus dat door afwijkende suikerwaardes er een aantal reacties in je lichaam plaats vinden waardoor je elektrolyten (zouten in het bloes) verstoord raken. Veel sterkte in ieder geval en hopelijk ben je er gauw weer bovenop!
Dank je wel voor je reactie! In jouw verhaal zie ik logica en snap nu hoe dat dat kan hihi. Het gaat iedere dag weer een stapje beter. Mocht dag erna naar huis eind van de middag. Koorts en suikers zijn weer stabiel. Nu hopen dat we vlekkeloos de komende 12 weken door gaan komen. X