Hoi allen, Ik ben net terug van de 1ste echo. we dachten volgens de bloedtest bij de HA 8 weken zwanger te zijn. maar nu bleek volgens de "inwendige" echo dat ik 11 weken zwanger ben!! nu 1 vraagje. op de foto van de echo staat dat mijn klein dropke nu 35,5mm is. als ik ga kijken op google hoe groot een kleintje van 11 weken hoort te zijn staat er 50mm (5cm) is mijn kleintje dan niet erg klein? ik heb wel heeeel mooi het hartje gehoord enzo! Groetjes, Sharon
35,5 mm komt overeen met 10 weken en 4 dagen. Zo was dat bij mij. Maar elk kindje doet het anders. Gr Samantha
Bij mij op de echofoto's stond ook vaak een getal maar dat was niet de lengte van het kindje hoor! Je kunt het even navragen als je je zorgen maakt natuurlijk, maar ik denk dat ze het ook wel gezegd hadden als ze het kindje "te klein" vonden.
jamie was bij 9 weken 18mm en bij 13 weken al meteen 7cm. dus kan het niet vergelijken de gyneacoloog zei dat alles perfect was! moet volgende week terug voor een nekplooi meting dus ben benieuwd maar als jou kindje met 10 weken en 4 dagen ongeveer 35,5mm was dan kan het bij mij ook wel kloppen want ik ben in principe maar 3 daagjes verder bedankt voor de reacties!
Ik denk dat ze op de site de beentjes meerekenen, de gyn meet van het hoofdje tot de stuit. Onze meid was met 10w3d 3,6 cm en dat kwam precies overeen met de zwangerschapsduur.
die van mij was 4 cm en elf weken. En tot nu toe klopt dat nog steeds!. Het zegt dus niet zo heel veel. Ik zou ook niet teveel googlen over dat soort dingen. Daar word je hartstikke onzeker van!.
hey bedankt voor de info! ik kijk niet alleen op google naar de grootte enzo. vind het gewoon interessant om te lezen wat er nu op het moment aan het ontwikkelen is enzo. het kan inderdaad zo zijn dat bij die 5cm de beentjes zijn mee geteld ben benieuwd voor volgende week! dan moet ik terug