Hoi meiden Ik heb vandaag positief getest en ben nu 4,1 wk zwanger. Het lijkt mij leuk om hier te kletsen met meiden die (ongeveer) even ver zijn. Dus wie doet er mee? Ik ben 29, ben mijn eerste kindje verloren na 21 weken zwangerschap. Heb daarna in juli 2010 een prachtige dochter gekregen, in okt 2012 een MA gehad en nu dus weer zwanger! Hopelijk wordt mijn lieve meisje in december dan echt grote zus!
Ook ik vandaag een positieve test! Kan het nog niet geloven. Ons 3e wondertje komt eraan.grappig dat we op dezelfde dag getest hebben!alleen ik had eigenlijk zaterdag pas kunnen testen maar hield het vandaag niet meer. Gefeliciteerd en geniet er van!
Hoi dames, gefeliciteerd allebei! Ik heb 15 april een positieve uitslag van de bloedtest gekregen in het ziekenhuis. Na ruim drie jaar waarvan 1,5 medische molen eindelijk pril zwanger!!! Ik kan het nog bijna niet geloven, af en toe heb ik echt zo'n geluksgevoel wat over me heen komt. Ik ben blij, maar vind het ook superspannend! Hopelijk eind december een zusje of broertje voor mijn dan 8-jarige zoon! Mijn eerste echo is 6 mei, een dagje voor jou Dreamer! Leuk om hier wat te kletsen, houden jullie het nog geheim? Wij wel, dus heel fijn zo'n forum!
Hai dames ik heb net intake gehad bij verloskundige, gelijk okk maar een echotje gedaan! Er was natuurlijk njet veel te zke !!! Maar ze zag wel een zwangerschapsring over 2weken weer een afspraak en een echo en dan hoort er ook een hartje fe horen zijn!!! Ben zo blij
Hallo, Ik had ook gisteren een positieve test. Ik voelde mij al bijna 2 weken niet lekker, ik dacht (net zo als iedereen deze had in mijn omgeving) dat ik een griepje had opgelopen. Maar de klachten leken heel veel op mijn 1e zwangerschap en dit werd dus ook bevestigd, even schrikken want onze kleine meid was gisteren 7 maandjes oud. Maar super blij nu, ik vind het jammer dat ik niet weet hoever ik ben. 16 mei heb ik een afspraak bij de verloskundige, dit worde 4 lange weken! Iedereen gefeliciteerd!
@marlida ja hier nog niemand op de hoogte behalve manlief, samen getest! ik denk ook niet dat de omgeving het verwacht. Ook onze reis naar het ouderschap was een ingewikkelde lange van 5 jaar.6x iui 1x IVF zonder resultaat maar wel ernstige complicaties.daarna een icsi met terugplaatsing maar helaas zonder resultaat. Toen we net een intake hadden voor een volgende icsi poging bleek ik vlak daarna spontaan zwanger. Je hoort dit soort verhalen wel vaker maar nooit verwacht dat het ons zou overkomen.2e kindje was dus echt een cadeautje wel erg snel op de eerste, maar we hebben het niet voor het kiezen. En deze zwangerschap was ook in een keer daar! Het kan raar lopen! Moet de verloskundige nog bellen voor een afspraak. leuk allemaal!iedereen van harte gefeliciteerd.iedereen al ideeën aan het opdoen hoe het de familie/ vrienden te vertellen? Ik hou mij aanbevolen voor leuke ideeën!
Ik verplaats dit topic naar de 'Zwangerschap clubs', hier is het alleen toegestaan om iemand te feliciteren.
Heerlijk om op een forum te schrijven met positieve testen! Wat fijn Veneno dat je al iets hebt gezien, geeft toch weer goede moed! Alle anderen gefeliciteerd! Wat betreft het vertellen, ik denk dat ik mijn ouders en schoonouders een fotolijstje geeft met een gedichtje erin met de strekking dat er ergens in december een foto volgt..