Wat vinden jullie een uitdaging?

Discussion in 'De lounge' started by Essenhout, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik vind het iedere dag weer een uitdaging om de boel hier in huis klaar te hebben voor vriendlief thuis komt en dat lukt me bijna altijd!

Zo vind vriendlief het een hele uitdaging om de vele was op het te kleine wasrekje te krijgen. :p Hij doet de was, vind het geweldig.

Wat vinden jullie een uitdaging?
    Zoals je ziet zijn die van ons niet zo spectaculair. :D

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Om een huishouden, een baan van drie dagen per week, een HBO-studie en een relatie draaiende te houden zonder dat mijn kind daar onder lijdt.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat ik op n 25e mn VWO diploma haal en word ingeloot voor de opleiding Tandheelkunde

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Dat ik tijdens een IVF-behandeling nog normaal kan functioneren, zoals het huishouden doen, mijn leidinggevende functie goed uitoefenen, sociale contacten onderhouden, lief zijn voor mijn man (soms lastig met al die hormonen!), voor de katten zorgen... etc....

Tot nu toe lukt het aardig. Wel een hele uitdaging!!:)

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Om niet om de dag naar de notenkraam te gaan om die heerlijke verse pistachenootjes te kopen. Ze zijn niet goedkoop nl maar ooooooo zooooo lekker!

6. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,055
    0
    36
    In de boom
    Discipline krijgen om af te vallen.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

15 april de cityrun ( 5km) hardlopen!

Tot 6 weken geleden had ik een conditie van 0..;)

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bijna hetzelfde als caro.
    Tijdens ons KID traject, ivm onvruchtbaarheid van mijn man ( :( ) alles draaide te houden. huishouden, katten aandacht geven, de hond uitlaten en aandacht geven...
    Ik heb vaak dat ik het ff niet meer zie zitten, maar gelukkig voel ik me na een flinke huilbui weer goed haha

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

De was bijhouden is een uitdaging hier, man sport 5 keer in de week en een kleine meid van 2 heeft natuurlijk ook veel was :)
    Maar de laatste tijd lukt het aardig!

10. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,709
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Na een mislukte emigratie weer een leven opbouwen in NL en mijn diploma halen voor doktersassistent.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,184
    113
    Om onze studieschuld af te betalen. Kan je een leuke nieuwe auto voor rijden zullen we maar zeggen..

12. MiSe

MiSe Niet meer actief

Om elke x weer vrolijk op mijn werk te staan, maar het lukt me meestal wel! :D

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

om 1 maart over te verhuizen naar ons nieuwe huis. zal kiele kiele worden haha

14. straks weer te gaan beginnen met werken

15. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het huishouden bij houden, Jayden gelukkig houden, manlief gelukkig houden en dan ook nog 4 dagen in de week werken van 7 tot 4 a 5.
    oooooooooooh en de hond blij houden hahaha
    Loop nu alleen beetje achter met de was want meneer had zn was niet in de wasmand gegooit maar onder ons bed.. *zucht*

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Om huismama te zijn!
    Ik had nooit gedacht dat het meer dan een fulltime baan zou zijn, maar geniet er elke dag van :)

17. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Oh leuk leuk om te zien dat iedereen wat anders heeft.

Ik begin 1 maart met mijn opleiding verzorgende IG bbl. Het is voor mij ook een uitdaging om deze opleiding wel af te maken. Zou de eerste zijn van de 3 die ik al gevolgd heb... Vind het erg lastig om school vol te houden, heb er een afschuwelijke hekel aan, maar nu moet het lukken. Ik hoef maar ruim 1,5 jaar en maar 1 dag in de week naar school. Even doorzetten dus.

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

het huishouden op orde houden, terwijl ik 4-5 dagen in de week werk.

dat we alle rekeningen in de maand kunnen betalen.

Liefs

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Binnen drie maanden mijzelf, man en twee kleine kinderen naar de andere kant van de wereld verhuizen......;):D

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Om ritme en regelmaat te houden nu ik hele dagen thuis zit door bekkeninstabiliteit.

Share This Page