Wie van jullie heeft de minipil gebruikt? Hoelang duurde het voordat je menstruatie weer op gang kwam toen je stopte.
Ik ben nu een aantal weken gestopt en heb nog geen echte menstruatie gehad. Wel meerdere keren wat spotting en menstruatiekrampen. Wel geef ik nog borstvoeding dus weet niet in hoeverre dat nu nog invloed heeft.
Ik ben 2x gestopt met de minipil. 1e keer omdat we voor de 2e gingen, had 26 dagen na t stoppen een positieve zwangerschapstest 2e keer is 1,5 maand geleden omdat ik vaker wel dan niet vloeide. Werd 30 dagen na het stoppen weer ongesteld. Geef ook nog borstvoeding. Hoop dat mijn cyclus gelijk netjes blijft
Heb 'm bijna 5 jaar met veel tevredenheid geslikt. Na het stoppen werd ik na 20 dagen ongesteld. Was 2 maand later al zwanger.
Ik heb hem ook gebruikt, uiteindelijk ongeveer 8 jaar. met name het laatste jaar had ik vaak tussentijds bloedverlies, daarvoor eigenlijk nooit, of mss 1 a 2 keer per jaar iets. Toen ik stopte was ik meteen weer ongesteld na een dag of 21/22 ofzo gok ik. ik bleef toen helaas wel een korte cyclus houden. Eisprong bleek wel rond dag 13 te zijn dus een vrij korte luteale fase.
Ik heb hem ongeveer 7 jaar gebruikt. Bij de 1e keer stoppen was ik na 30 dagen ongesteld en had meteen een regelmatige cyclus. Na mijn bevalling opnieuw gebruikt, en ook toen bij het stoppen na ongeveer 30 dagen ongesteld en meteen regelmatig.