Hallo, ik ben Jessie. Ik heb even een vraag. Ik heb het gevoel dat ik misschien zwanger ben. Mijn borsten zijn gevoelig, ik moet vaak plassen, blaasontsteking. Nu moet ik pas over een week of twee ongi worden. Ik heb een bloedtest laten doen en die gaf negatief aan. Moet ik er nu vanuit gaan dat het niet zo is of heeft de hcg langere tijd nodig om in je bloed of urine te komen. Wie kan mij helpen
Als je pas over twee weken ongesteld moet worden, kun je ook pas over twee weken testen. Je zou nu je eisprong moeten hebben en knt dus eigenlijk nog geen symptomen van een eventuele zwangerschap hebben. Misschien heb je last van je eisprong??
leuk dat je er bent ja der zit niets anders op dan nog even af te wachten meis 2 weken van te voren testen heeft totaal geen zin veel plezier hier en sterkte met afwachten
Hallo, bedankt voor jullie warme welkom. Ik moet inderdaad nog afwachten, balen man. Maarja ik zou niet gepland zwanger zijn maar zou er wel heeeel blij mee zijn. Ayla, ik was bij de dokter voor iets anders en vertelde meteen dat ik twijfels had of ik misschien zwanger was en hij liet me een bloedtest doen vandaar. Nou ik laat jullie t nog wel weten.