Hey meiden, Helaas is het hier mis gegaan van het weekend,... Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag gaan, en dat de werkgevers er goed op reageren! Veel succes! Liefs eefkoekie
Wat verschrikkelijk, lieve Eefkoekie. Ik ken het helaas. Heb na een prachtige echo mét kloppend hartje na 8 weken en 3 dagen een mk gehad in oktober. Ik heb 8 weken moeten wachten op een normale ongi en er hebben een boel mensen voor me gependeld dat ik in dec zwanger ben. Ik dacht woensdag dat m'n ongi zou komen, ongipijntjes en beetje slijm met ietsiepietsie lichtbruin verlies maar niks meer te zien. M'n borsten doen echt mégapijn dus.... Kan ongi worden en ik weet iedere zwangerschap is anders maar zo'n pijnlijke boobs had ik ook bij m'n eerste zwangerschap. Nu ga ik maandag bij m'n nieuwe werkgever beginnen en zou er toch een beetje van balen als ik daar zwanger ga beginnen! Ben dan echt heel bang als ik het na 13 weken zou moeten vertellen. Heb een proeftijd van 1 maand maar ik houd m'n mond. (áls het zo is he want ik test nog even niet gezien de vorige lange cyclus en de angst na een mk) Rottig situatie. Bij mij is het alleen maar speculeren naar vanalles en nog wat. Kun je nagaan! Ik zie altijd wel beren. Zou graag willen dat ik, net als wat meiden hier.. gewoon kon genieten en denken, het komt vast wel goed! Ik wens je heel veel sterkte meis met het verwerken van je mk. Liefs van Inkie
Oh Eefkoekie.... heel veel sterkte! Voor de anderen... ik kwam er ook achter dat ik zwanger was net voordat ik bij mijn nieuwe baan zou beginnen. Ik heb tot na mijn proeftijd gewacht, kwam mooi uit, omdat ik toen ook 12 weken was. Maar ik ben er ook achteraf heel blij mee, want ze reageerden echt niet tof. Weet zeker dat als ik in mijn proeftijd gezeten had, ze me weggestuurd hadden. En dat is ook een overheidsbedrijf, dus dat zegt ook niet alles....