Tsja, Benjamin is gewoon een onwijs mooie, stoere en geweldige naam Zie onderschrift Ik denk niet dat iemand snel die link legt naar het bekende koppel en hun kinderen. Gewoon doen dus.
Wat toevallig om dit te lezen haha .. Benjamin stond ook hoog op ons lijstje voor een jongensnaam! En onze zoon heeft dezelfde naam als jullie zoon Gewoon doen hoor!
Daar zou ik me echt niks van aantrekken hoor, hoe de kids van winston gerstanowitz heten. Het zijn gewoon leuke namen en ja toevallig heten die van winston hetzelfde... Het is toch nie zo dat hij elk weekend bij jullie om de koffie komt met julian en benjamin? Dán zou het wel een beetje gek zijn ja....
Gewoon doen, leuke naam... Enne ik denk niet dat de gemiddelde Nederlander weet hoe de kinderen van Winston G heten
Ik denk niet dat zij de enige zijn met Julian en Benjamin, het is wel een combi die je vaker hoort en trouwens wie kent nu de kinderen van Winston bij naam? Niet veel hoor. Dus gewoon doen.
Ik zeg ook, gewoon doen! Mijn zoontje heet Kenji maar dan zou ik het zelf wel raar vinden als zijn broertje Keano, Bruce of Liam zal heten. Maar over Winston is geen reallife soap gemaakt en ik had de link ook niet gelegd.