Ah fijn een nieuw clomid groepje! Ik kon me er ook niet echt meer tussen krijgen, dus mag ik met jullie meekletsen? Heb zelf vorige ronde de eerste clomid gehad, helaas donderdag toch ongesteld geworden. Ik heb vorige ronde 3 echo's gehad, en bij de laatste was mijn ei 2 cm! Helemaal goed dus, de clomid slaat aan. Deze ronde krijg ik geen echo's maar moet ik tempen. Dus daar ben ik nu mee bezig. Heb de 2e clomid vandaag gehad, en krijg al weer lekkere bijwerkingen. Opvliegers, slapeloosheid, huiduitslag, depri nou ja jullie kennen het wel.
hmm nee daar geen last van, heb nu echt een ovulatie pijntje voelt voor mij ook altijd beetje als ongested buikpijn maar stukken lichter...nog wel last van opvliegers... vaag
ok vandaag weer terug eitje nog niet gesprongen... wel 2 cm! dus vandaag of morgen! woensdag weer terug komen ( vaste klant haha) eom te kijken of hij idd weg is!! pffff
En? Was ie weg?? Ik had gisteravond echt onwijs veel buikpijn (eisprong?). Nu is het wel minder, maar nog niet over... Ben zo benieuwd of het nu wel lukt...
nee hij zat er nog... nu 2,5 cm erg groot dus doc zei dat hij bijna wel moest springen omdat hij zo groot is maar nog steeds een weeig gevoel.. maandag terug komen en hopen dat ie weg is..wel beetje raar. baarmoederslijnvlies was wel erg dik geworden en zat veel vocht in dus fingers crossed! en ja ik heb ook die buikpijn en voorral links ( waar ei zit) maar gyn zei dat dat ook door de hormonenn kunnen komen...
Hallo Allemaal, Ik ben een beetje zoekende en het lijkt mij fijn om met jullie mee te praten. Ik ben 31 jaar en heb al een dochter. Ik ben nu al jaren bezig maar lukt niet. Vandaag laatste clomid en dinsdag voor een echo. Die bijwerkingen depri, huilbuien enz had ik ook. Vreselijk!!! hoop dat, dat nu ook voorbij is. Ik afgelopen anderhalf jaar 3x geholpen aan mijn baarmoeder. Heb haast geen hals meer. Dus ik hoop ook echt op wonderen en dat de clomid helpt. Mijn vriend zijn zaad was fantastisch zoals mijn gyn het zegt. Dus hopen dat ik deze maand goed nieuws krijg.
@Moon van mij mag je hier meekletsen hoor!! Ik ben hier ook nog een beetje zoekende, maar een gelijk gestemde ziel... kan nooit kwaad! Ik heb vorige week voor het eerst Clomid geslikt en was vooral MOE! Het leek wel alsof ik slaapmiddel geslikt had... Ik had ook hoofdpijn en prikkende ogen, maar dat was allemaal mogelijk volgens de bijsluiter. Fantastisch zaad geeft iig moed. Mijn man mag volgende week opnieuw... De uitslag van zijn test was 'raar' en zou erop duiden dat hij een soort medisch wonder is. Waarschijnlijk is er dus iets mis gegaan tijdens het onderzoek. JOEHOE.
haha toch zou het wel leuk zijn een medisch wonder haha, mijne is nog niet geweest omdat ze eerst alles bij mij willen checken vreemd he? morgen bloedprikken en hopen dat het succesvol was! ik had voorral erg last van opvliegers en hoop ook dat ik volgende maand niet weer hoef maar ja in 1x raak zou wel heeeeeel veel geluk zijn!
ennn hij is weg! foetsie! vrijdag bloed checken en dan volgende maand weer aan clomid! ( stiekum hoop ik dus van niet!!)
Hallo meiden! Ik heb deze maand vh eerst clomid geslikt, was nog niet zo lang met de pil gestopt, maar cyclussen waren lang en onregelmatig. Ik krij om de 3 dagen echos om de follikels op te meten. Een hsg heb ik niet gehad. Deden ze dat bij jullie standaard?? Had vanmorgen een ei van 15 mm! Heel blij!
Ha meiden, Mag ik ook met jullie meekletsen?? Ik ben ook een Clomid gebruikster, ronde 6 zit ik inmiddels in... Volgens mijn gyn worden de meeste mensen in ronde 6 zwanger, dus daar gaan we dan maar voor HSG heb ik anderhalve maand geleden gehad, deed erg pijn maar ik wist dat het voor een goed doel was en ging er van tevoren heel nuchter in. Heb na het laatste bezoek aan mijn gyn er een mooie foto van gekregen, die heb ik nu thuis liggen. Het was gelukkig allemaal goed... Ik had ook last van die bijwerkingen, maar na ong. 3 rondes is je lichaam eraan gewend en heb je er niet meer zoveel last van.. Ik heb vanmorgen weer de eerste pil geslikt en merk nog niets aan mezelf... Succes allemaal en we hopen op goede resultaten!!
hallo fves en welkom! tuurlijk mag j hier mee kletsen! wow rondes 6 al? pff dan hebben wij nog even te gaan? en waarom maakten ze een hsg bij je?? is dat standaard na een aantal rondes?? ik moet morgen terug bloed prikken op progestron maar ben zo ziek!!! koorts, en heel erg verkouden maar ja wat nu te doen?? hopen dat het morgen beter is!!
Bedankt Eindhoven85! Jep, 6e ronde is maandag gestart... En in de achterliggende periode bloedtesten gehad, aan de Clomid gegaan, inwendige echo's gehad, zaad getest en een HSG gehad. Een HSG is een stap die ze wel zetten ja op een gegeven moment. Ik ben blij dat ik hem heb gehad, al was het dus wel pijnlijk, maar ja, ik weet nu in ieder geval dat het goed is allemaal. Het enige wat ik nu nog wil is een samenlevingstest. Heb woensdag een belafspraak met de gyn, dan ga ik daarover praten. Ik weet niet of je dan bloed moet gaan prikken als je enorm verkouden bent etc., maar anders moet je wel weer een maand wachten...
wanneer hebben ze bij jullie het zaad dan tetest? dat is bij ons nog niet gebeurd toch maar bloed wezen prikken kon geen kwaad zei ze ook een vroege test gedaan volgens mij begin ik me dingen in te beelden die ik zie haha wil het gewoon zo graag! ben echt aan het afwachten wanneer beginnen mijn borsten zeer te doen.. ben ik al misselijk? etc etc word je toch gek van! ben je van de clomid aangekomen? ik heb namelijk t idee van wel nu al! n 1 ronde!!