Bij "ons" is het zaad al 2 maanden geleden getest, voordat ik startte met de Clomid. Omdat de uitslag vreemd was, moet het van de week nog een keer en daar zijn we heeeel happy mee.... NOT!! Ik begin me ook dingen in te beelden hoor. Heb al een paar dagen steekjes in mijn (.)(.) Bovendien heb ik zo'n onbestemd, weeïg gevoel in mijn maag... Maar ja, misschien word ik gewoon ziek. Vanavond lekker uit eten in ieder geval. Preparty voor maandag. Dan zijn we 5 jaar samen!!
@ Eindhoven85: bij ons is het zaad getest in de eerste ronde van Clomid. De gyn zei dat het wel moest, het kon zijn dat ik anders voor niet Clomid aan het slikken was.. En ervan aangekomen, ja niet normaal joh... Heb nog nooit zoveel gewogen.. En die dingen kun je je wel inbeelden hoor, had ik ook op het begin. Voelde vanalles, maar het bleek dan iedere keer loos alarm te zijn... Afgelopen week dacht ik echt dat het zover was, maar helaas.. Dus nu is de hoop gevestigd op deze ronde.. @ MD82: gefeliciteerd, geniet van je etentje vanavond. Wat vervelend dat het zaad nogmaals getest moet worden, het is inderdaad niet fijn om te doen voor je vriend. Maar ja, hopen dat dit keer de uitslag wel goed is!!
md 82: congrats alvast!! geniet er lekker van! ja het inbeelden word elke maand erger he?? hebben jullie ook gependeld of geloven jullie daar niet in?? ja erg vreemd dat ze bij mn vriend nog niets hebben getest... hmm toch eens navragen ik heb keelontsteking en loop te kuchen alsof ik zo er bij neerval echt heel naar dus dan gaan nog meer dingen je opvallen! ja ik had het net voordat ik met clomid begon en helaas was het ook vals alarm ben echt aangekomen en voel me er helemaal niet lekker bij, vraag me af hoeveel er nog meer bijkomt in de volgende rondes zwangerschaps kilos zijn dan toch heel anders denk ik...!
Ik heb niet gependeld, daar geloof ik inderdaad niet in. Ik wacht gewoon af tot het komt.. Als je nu je eerste ronde Clomid al hebt gehad en je vriend is nog niet getest zou ik dat zeker gaan navragen ja... Want straks ben jij voor niets Clomid aan het slikken, het is flink wat zooi die je je lijf inkrijgt, dus dat zou zonde zijn.. Ik hoop natuurlijk wel dat de uitslag gewoon goed is! Ik ben echt wel wat kilo's aangekomen en ik denk zeker dat dat met de Clomid te maken heeft. Eraan zijn ze heel snel, eraf alleen wat langzamer helaas.. Vervelend dat je keelontsteking hebt, beterschap!
uhm dames... kon het niet laten toch nog even te testen. morgen o worden. en een vroege zwangertest van test jezelf.nu gebruikt.. na 2 min toch echt en heb mijn vriend laten checken een heel dun vertikaal lijntje hoop??? vind het zo moeilijk te zien omdat hij niet heel donker is.. afwachten en over paar dagen weer checken denk ik?
Wij doen ook niet aan pendelen hoor! Sta te stevig met 2 benen op de grond... Etentje gisteren was super leuk! (en lekker). Dus op naar de volgende 5 jaar! Al vinden wij altijd wel een reden voor een etentje als we daar zin in hebben! Hopelijk is de test nu inderdaad wel goed uit te voeren. De gyn dacht dat er niets mis wat, maar doordat het zaad waarschijnlijk te veel afgekoeld was, was de uitslag... anders.... We'll see! Voorlopig ben ik nu al de hele dag misselijk. En zo nu en dan draaierig. Maar ik zal het me wel inbeelden!!!
fijn dat het leuk was en ja etentjes zijn toch altijd erg fijn ben je al overtijd? laten we hopen dat je ook een mooi vertikaal lijntje of iets in die richting krijgt!!! ik vond het wel eens grappig om te pendelen kan geen kwaad toch? ik test over 2 dagen weer dus dan meer nieuws succes dames!!!
Nee nog niet overtijd. Ik moet woensdag of donderdag ongi worden (nou ja... liever niet!). Woensdag naar de gyn... Het wordt me het weekje wel dus!! En nee, pendelen kan geen kwaad. Maar ik geloof er gewoon niet in!!
Jullie hebben beiden een spannende week zo te zien... Bij mij komt de klusweek er weer aan, heel vervelend ik geloof ook niet in pendelen, het kan zeker geen kwaad maar geloof er ook absoluut niet in.. Het komt vanzelf hoor als het goed is en zo niet, dat zien we dan wel weer..
Hooi!! Ik zit inmiddels op dag 27. Vanmorgen naar de gyn geweest. Ik heb een eisprong gehad en ook aan het begin van mijn cyclus was de hormoonspiegel normaal. Nu dus het komend half jaar (maar hopelijk korter) doorgaan met de Clomid en als dat niet helpt.... moet ik weer terug... Als ik zwanger word, moet ik overigens ook terug. Grtjs, M
hai dames nou ongeveer 6 testen verder heb ik vandaag aangezien ik overtijd ben een cb digitale gekocht als resultaat: zwanger 1-2 weken vanochtend naar huisarts geweest met potje urine maar een twijfelachtige test heel vreemd' morgen bloed testen maar naar 6 posi en 1 twijfelachtig moet het toch raar zijn als t nie z was.... heel veel succes dames en ik laat het nog even weten hoe en of wat en blijf gewoon lezen hoor!!!
Wat gaaf Eindhoven, geweldig!! Gefeliciteerd!!! Ik zou blijven geloven dat het wel zo is hoor!! Fijn MD82, dat je gewoon een eisprong hebt gehad! En hoef je pas over een halfjaar weer terug joh, heb je geen belafspraak meer ofzo?? Ik heb in de afgelopen tijd zeker eens in de 2 maanden wel contact gehad, soms nog vaker... Ik ben zelf vanmiddag gebeld door de gyn, wilde een samenlevingstest maar volgens haar is dat achterhaald. Als ik na deze maand nog niet zwanger ben, moeten we door voor KIE. We worden daar nu voor opgegeven dus binnenkort intake gesprek. Wel even schrikken, want ik had gehoopt dat het niet hoefde, maar het zit er nu toch wel aan te komen.. Het is niet meer natuurlijk dan en dat vind ik wel heel lastig. En mijn man nog meer, die moet ik nog even zien te overtuigen... We hebben deze maand nog kans, dus dat hoop ik ontzettend, maar ik ben toch bang dat we door moeten voor de KIE...
goedemorgen dames ja bloed geprikt en echt helemaal zwanger dus hopen dat de kleine goed blijft vasthouden!! Fves: heel veel succes en hopelijk dat deze maand jullie maand word! Ik duim voor je!!!!
Wat fijn Eindhoven85, GEFELICITEERD!!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en blijf graag op de hoogte! Bij ons zijn de intakeformulieren vandaag binnengekomen... K heb er wel een goed gesprek over gehad met mijn man en we staan er beiden achter, we gaan ervoor.... We hebben een paar kansen ermee, mag hierna nog 3 maanden Clomid.. Dus ik hoop dat het bij ons binnenkort ook raak is!
Nee, ik heb nu geen enkele afspraak staan! Vanmorgen getest, maar de test deed niet wat ie moest doen. Pas na 15 minuten ging er iets komen en dat is niet betrouwbaar volgens mij!!
Oke, nou ben benieuwd... Balen dat de test zijn werk niet goed deed, welke heb je gebruikt? Het schijnt dat de Kruidvat testen 2 voor 5 euro heel goed zijn.... Ben je al overtijd?
Zaterdag ongesteld geworden.... Dus op naar Clomid-ronde 2. Vandaag pil 1 geslikt.... begin alweer wat last te krijgen van enkele kwaaltjes. Met name zere ogen.
Balen dat je ongesteld bent geworden!! Hopen dat het deze ronde lukt.. Duurt lang he voordat je weet wanneer je kunt gaan testen.. Ik tel de dagen echt af..
Ik vind die dagen echt killing!! Van ongi tot ovu duurt 10x korter dan van ovu tot ongi... Hopelijk wordt dit de laatste keer, maar ik vrees het ergste...