Stilletjes hier... Bij mij begint de buikpijn alweer vaag op te komen. Kan het zijn dat ik door de Clomid ook veel vergeetachtiger ben dan normaal?? Ik word zo moe van mezelf....
Ben ik weer... Ben een paar dagen flink ziek geweest, hoge koorts gehad. Lig nu op de bank maar voel me nog steeds beroerd. Het is al meer dan de afgelopen dagen toen kon ik alleen maar op bed liggen... We hadden eigenlijk moeten klussen, maar ja, dat zat er niet in met die griep, dus ik verwacht mijn ongi gewoon over 2 weken weer.. Helaas, een gemiste kans. Het is niet anders... En ja hoor, ik word ook vergeetachtig van de Clomid, maar ook dat gaat vanzelf weer een keer over hoor... T went vanzelf... Wanneer moet je ongi worden??
7 maart... Als we op vakantie zijn. Alleen al om die reden hoop ik dat het niet gebeurd Ongi op het strand is niet mijn ideaalbeeld van een vakantie... Fijn dat alles ook weer over gaat. Ging ik ook wel van uit, maar nu lijkt het nog ver weg! Balen dat je ziek was in je klusperiode. Mijn man heeft nachtdienst in onze klustijd.... dus vrees ook dat het niets gaat worden!
Oh das zeker niet te hopen, ongi in je vakantie.. Is inderdaad zo irritant.. Gewoon hoop blijven houden! Bij ons lag de brief voor het intakegesprek van KI in de bus vanmorgen. 1 maart intakegesprek. Die week erna is weer de eisprongweek, dus wie weet moeten we gelijk beginnen... vind het heel spannend allemaal.. En tja, hopen dat ik zwanger ben hoeft dus niet, we hebben het 1x gedaan tijdens de klusweek en dat was een paar dagen voor de eisprong zou komen.. Dus ik ga maar nergens van uit... Onze laptop heeft het begeven, heb nu even een andere maar die heb ik alleen vandaag.. Als het goed is, is de laptop begin volgende week gemaakt, dus ik kan niet heel snel reageren.. Dan weet je dat