Zijn er hier dames bekend met acupunctuur? Ik ga van de week voor het eerst heen. Ik zou graag willen dat m'n cyclus wat gelijkmatiger wordt. Eigenlijk wil ik het liefst zwanger worden.. maar goed wordt ook al heel bij van een knappe cyclus Geen idee of dat kan met acupunctuur maar hopelijk lukt het. Wat zijn jullie ervaringen? En viel het mee of tegen?
Ik ben vanwegens herhaalde miskraam naar acupunctuur gegaan. Bij het eerste consult vertelde ze me dat mijn bloed te snel stolde en ik hierdoor miskraam kreeg , 2 weken later bleek uit bloedonderzoek dat ik inderdaad een stollingsprobleem had. Ik heb 4 behandelingen gehad en bleek dje cyclus gelijk zwanger en bleef zwanger wel in combi met medicijnen , maar mijn lichaam voelde na behandeling bizar rustig en voelde ik me tijdens mijn eisprong 100x beter.
Ook ik had verschrikkelijke cyclussen. Tot wel 56 dagen. Ik ben naar de acupunctuur geweest. Heb ook,een dieet gevolg omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun zou zijn voor innesteling. Een maand,later was ik zwanger :-D dus ik ben absolute fan!
Ik moest voor het baarmoederslijmvlies veel rood vlees eten en pate liefst kalfspate. Dus iedere dag at ik zwarte pens en op de boterham pate Daarnaast mocht ik geen rauwe groenten eten tenzij het echt warm weer was. Veel soep drinken. Ook gemberthee kwam aanbod. En minstens 3xper week vette vis. Elke week ging ik dan ook naar de acupunctuur. Tot 12 weken zet ze ook anti miskraam punten en nadien 1x/maand. Ik ben heel tevreden allesinds!
Veel gemberthee drinken. Dit zou je lichaam goed opwarmen voor de komst van de bevruchte eicel. Liefst pure gemberthee,
Oooh thanx voor de tips. Ben net eerste keer bij accu geweest en heeft me geadviseerd chinese kruiden te nemen. Iemand hier ervaring mee? Heb ook een hele lange cyclus (36)
Ze had mij dat ook voorgeschreven. Maar heb het niet meer nodig gehad. Was toen zwanger dus moest het niet meer nemen. Die chinese kruiden kunnen geen kwaad volgens mij, het zal je lichaam terug in evenwicht brengen