Afgelopen November ben ik met spoed geopereerd omdat ze dachten dat mijn eierstok gedraaid was. Dit was gelukkig niet zo, maar de arts zag toen wel een hoop verklevingen. Zo veel dat hij in eerste instantie niet eens bij mijn eierstokken kon komen. Hij zei toen wel dat er geen verklevingen zaten bij mijn eierstokken en baarmoeder. Omdat er toen dus wel verklevingen zijn gezien en ik al zo lang bezig ben met zwanger worden werd er besloten om toch een thl onderzoek te doen. Vandaag had ik het thl onderzoek onder een roesje. Werd wakker op de afdeling radiologie en de gynaecoloog die de thl deed vertelde dat ze niks kon zien ivm verklevingen die er zitten. Daarom heeft ze meteen ook een hsg gedaan. Daarop was te zien dat mijn beide eileiders gelukkig open zijn. Maar het feit dat de thl niet lukte door de verklevingen zit me niet lekker. Kan dit toch invloed hebben op zwanger worden ondanks dat mijn eileiders wel gewoon beide open zijn? Kan het invloed hebben op zwanger blijven? Iemand ervaring met een 'mislukte' thl? Of met wel open eileiders maar wel verklevingen? Alvast bedankt!