Kan iemand nog iets positiefs uit mijn kaartje halen? Ik ben bang dat het WEER een verloren ronde is....en daar wordt ik zo verdrietig van..... (klik op banner voor kaartje)
Geen sorry, jij kan er al helemaal niets aan doen Maar ik baal er zo van. Ik had zulke goede hoop deze maand...maar die is nu volledig weg. Helaas.
Kan me voorstellen. Tot vandaag zag ie er inderdaad heel goed uit! Ik had deze maand ook goede hoop, maar mn temp blijft maar zakken... Zit nog maar op 8 DPO, maar mijn LF is maar 12 dagen... Dus ben ook bang dat het gedaan is.
Zie mijn topic lichte streep maar temp daalt... in deze rubriek? En zie dan mijn banner | | | V Meer kan ik ook niet zeggen meid, het is waarschijnlijk niet raak deze ronde voor je, als je je lijf goed kent, maar ik wil maar laten zien dat je temp niet altijd doet wat je verwacht! Ik was zelf nl erg bang door mijn temp, maar so far so good, het lijkt er nog te zitten
Ook ik duim voor je Liesben. En ik blaasFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF En strooi wat hcg: hch hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Vandaag temp weer omlaag, een negatieve zwangerschapstest en nu flinke buikkrampen.... Op naar ronde ikweetniethoeveelenikwilhetooknietweten.