och Mollyvg je verhaal zit iets gecompliceerder in elkaar dan ik had vermoed. Als je al zo'n tijd niet hebt gemenstrueerd, kan ik me voorstellen dat je tegenstrijdig "blij" kunt zijn als het dan toch zover is. Alleen bij jou is het nu nog heel onduidelijk of dit nu je menstruatie is geweest. Ik zou ook zekerheid willen in zo'n situatie. Ik hoop voor je dat je dan ook een bloedtest krijgt als dat dan nog van toepassing is.
hee hoi.. we zijn nu met zn vijven.. heb het even op een rijtje gezet: Kriebel 35 jaar bezig voor 1ste NOD 17 april Be Happy 33 jaar bezig voor 1ste NOD ? Cindybaby 37 jaar bezig voor 1ste NOD ? Maria Anna 33 jaar bezig voor 1ste NOD ? Pregnantlady/Gaby35 jaar bezig voor 2de NOD 30 mrt Hoe krijg ik dat in mooi schemaatje dan? Gaby.. nog 2 dagen zie ik.. spannend. Ga voor je duimen. Be happy of cindybaby, zag bij 1 van jullie iets met pendels staan. doe je dat zelf? pendelen?
ahh heb er nog 1 gemist.. mollyvg 40 jaar bezig voor 1ste? 9 dagen overtijd? Hee molly, zou natuurlijk ook zo maar kunnen dat je nu zwanger bent he? bruinverlies kan ook van innestelingsbloeding zijn toch?
Ja, maar op 21 dpo is dat wat laat ... Het was zelfs te weinig om als spotting aan te duiden. En zo ver na het ei een tem dip die langer dan 1 dag duurt klopt ook niet. Ter "verduidelijking" mijn tempkaartje http://www.mijnalbum.nl/Foto-7T8W7KZI.jpg
ik ben nu 34 jaar maar in april word ik 35 jaar, wij gaan voor 2 e kindje zijn nu bijna 10 mnd bezig, een keer mk na 6 weken das nu 2 mnd geleden . Mijn nod is 9 april, flink geklust, al zegt dat weinig want mijn zoontje is in weekend relatie verwerkt en die week maar een keer seks gehad............ ik was toen net 32 jaar
@kriebel mijn nod is 4april en ik ga voor de derde. ik heb al een zoon van bijna 15 en een dochter van 10! maar voor mijn huidige man word het dan de eerste.
Ha ha wat een rare banner heb ik. Ik ben nog niet ongesteld geworden maar de banner begint automatisch al opnieuw. Hmmm misschien weet de banner iets wat ik niet weet. Ik denk dat mijn cyclus nog niet op gang is. Ik verwacht niet dat het in 1 keer raak is. Helemaal omdat we het maar 1 keer hebben gedaan en niet rond mijn eitje. Maar ja nog niet ongesteld en nog geen tekenen ervan. Ik hou jullie op de hoogte. Iemand anders al nieuws? Ik zag dat Cindybaby ookal richting nod gaat voor nr. 3. En Molly '12 dagen overtijd'. is er al meer nieuws? mamavanluca, voor jullie ook spannend. Zeker net na een MK. Maar ik begrijp dat jullie goed geklust hebben dus er is een grote kans. Ik hoop met je mee. Kriebel volgens je banner moet je nu in bed liggen (of ergens anders klussen. succes. Fijne dag allemaal
hahaha.. ik ben vrij vandaag dus lig niet de hele dag in bed hoor.. (manlief aan het werk dus heeft dan ook weinig zin..) gister hebben we geklust en vandaag doen we het gewoon nog een keer.. al nieuws van de NOD's?pregnantlady? Molly? groetjes Kriebel
haha je hoeft niet te blozen hoor Veel succes en vooral plezier dan maar vanavond. hier nog niets te zien. vind het stiekun toch wel spannend terwijl het zo goed als onmogelijk is.
Morge dames, Voor de zekerheid maar getest. Weg met de onzekerheid. Nou die was negatief hoor. Had eigenlijk ook niet anders gekund. We zijn er nog helemaal niet echt voor gegaan. Maar wat wel balen is, is dat mijn cyclus dus langer is geworden. Die was altijd 30 a 31 dagen. Ik heb nu mijn banner maar aangepast tot 33 dagen. Ik hoop dat ik dan toch echt ongesteld ben. Dan kunnen we er aankomende maand er voor gaan. Hoe gaat het met jullie? Nog nieuws? Fijne dag allemaal Liefs, Gaby
jammer Gaby van je negatieve test. Hoewel je rationeel wel kan beredeneren dat de test waarschijnlijk negatief zou zijn, heb je toch een klein beetje hoop dat het stiekem een positieve uitslag is. Ik hoop voor je dat je cyclus nu snel op gang komt.
Hi Maria Anna, nou als ik geduldig was geweest. Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Zonde van een dure digi zw test Mijn cyclus is tenminste op gang en we weten nu wat we kunnen verwachten. Gelijk maar mijn banner aangepast. Tuurlijk had ik een ietsiepietsie hoop. Maar ik denk wel dat het beter is dat ik nu nog een keertje ongesteld ben geworden. Nu kunnen we er voor gaan. Bij jullie nog nieuws?
Dat is snel. En inderdaad: nu kun je ervoor gaan! Hier geen nieuws, ik ben nu ongeveer een weekje aan het temperaturen en meet steeds zo rond de 36.6 -36.8
hi dames, Drukke werkweek deze week met veel buiten kantoor dus weinig tijd voor de pc.. even om te laten weten dat ik wel mee lees maar soms te weinig tijd heb om te reageren. Vanavond avondje thuis dus ga dan even teruglezen en reageren op een ieder.. groetjes Kriebel
hoihoi allemaal hier nog niks nieuws,ben nog aan het wachten.ik heb wel zo een gevoel dat mijn ongi er elk moment aan zit te komen,heb zo een vreemde druk op mijn buik hoop het natuurlijk niet maar ik moet nog ff geduld hebben :x groetjes cindybaby
Haaai meiden, HI CindyBaby, toch spannend je weet maar nooit. Hou ons op de hoogte en anders wie weet zijn we volgende maand saampjes zwanger. Ik zit ook in de volgende ronde. Kriebel, werk ze gelukkig is het bijna weekend. Dan kan je lekker uitrusten. Maria Anna, nog druk aan het tempen? Zie je er al enige logica in? Ik hoop dat we deze zwanger worden voordat ik weer elke dag moet tempen. Ik vond dat best vervelend. Maar ach het hoort er eenmaal bij. Succes allemaal met zwanger worden! Liefs, Gaby
Hoi Cindybaby, Spannend hoor, ik zie aan je banner dat je vandaag kunt testen. Klopt dat? En als het zo is dan ga ik voor je duimen! Pregnant lady, er zit nog geen logica in mijn temperatuur, maar als mijn cyclus is als anders dan heb ik mijn eisprong ook nog niet gehad. Ik ga er gewoon rustig mee door, zo vervelend vind ik het eigenlijk helemaal niet. Groetjes!
hoi allemaal, ja ik kan idd vandaag testen heb ik dus ook gedaan maar helaas negatief ik heb normaal toch altijd een cyclus van max. 28 dagen en vandaag is het dag 29 dussss......of het is nog te vroeg geweest of mijn ongi moet er nog aankomen! ik zal toch maar geduld moeten hebben vrees ik verder heb ik eigelijk nergens last van alleen wat gevoelige tepels en meer pukkeltjes op mijn tepelhof ik hou jullie op de hoogte =; liefs cindybaby
hallo cindybaby37 je hcg verdubbel elke 2 dagen ik zou nog zeker 5 dagen wachten en dan weer testen ik wacht zelf tot dat ik 10 dagen overtijd ben dan weet ik zeker dat ik mega overtijd ben want mijn cycles is precies ook 28 dagen! suc 6 gr. mij