Haha dat is geen goede planning ruzie maken rond je ei. En ze zeggen dat je er mooier uit ziet rond je eisprong dus hoe kan hij nu ruzie met je maken... of heb jij stiekum ruzie met hem gemaakt. Nu ben ik zelf ook zielig. Ja ja schiet lekker op hierzo. En vandaag een positieve ovu test maar of er geklust gaat worden is de vraag haha. liefs, gaby
GEFELICITEERD! Wat super dat jullie zwanger zijn. En pas een test gedaan na een week over tijd zijn. Jij hebt supergeduld hoor. Toi toi toi dat alles goed blijft gaan meisje. Positief denken helpt! Dus we gaan er gewoon vanuit. Liefs, Gaby
ik heb gisteren een paar keer een flinke steek oner rechts in mijn zij gehad(ik ben er wakker van geworden) en vandaag links onder in mijn zij? weet iemand wat dat is misschien want voor mijn ei is het eigelijk nog te vroeg
ik maak noooooooit ruzie hahahaha maar ja wat zijn we weer zielig ik hoop voor jou dat er vanavond flink wordt geklust en laat ze maar goed zwemmen
hoi cindybaby, Ik kan me voorstellen dat je dit graag wilt weten, maar ik kan je jammergenoeg niet verder helpen. Heb je er nog vaker last van gehad of is het bij die twee keer gebleven?
het is tot nu toe bij die 2 keer gebleven, ik maak me er verder niet ongerust op hoor ik vroeg me alleen maar af wat het kon zijn omdat ik anders nooit iets voel in die richting,kan zijn dat ik misschien een vroeg ei heb
Een vroeg ei kan natuurlijk heel goed. Ben jij ook niet aan het temperaturen? Ik doe dat nu sinds deze ronde (nummer acht) en zo ben ik erachter dat ik deze maand mijn ei ook eerder heb gekregen dan ik zelf had gedacht. Dat klussen hebben we dus een paar dagen eerder al gedaan dan mijn banner aangaf.
hoi hoi, cindybaby, het kan ook rijpingspijn zijn, dus hoeft niet perse je eisprong te zijn. gaby, welke ovu testen gebruik jij? eerstvolgende bedoelde ik eerstvolgende NOD-er.. hahaha
Hai Kriebel, Ik had die van matecare nog in huis maar die vind ik maar niets dus nog een clearblue er tegen aan gegooid. Gisteren had ik een positieve test (allebei) en vandaag weer negatief (allebei). Dus gisteren was mijn eisprong. Lekker vroeg want normaal gesproken komt hij later (volgens van die automatische berekeningen en banners). Dus nog op tijd geklust. Ik heb er wel een goed gevoel bij Mijn NOD is pas 3 mei dus ik zal wel niet de eerstvolgende zijn. Wie weet wel de eerst zwangere
ik hoop het voor je, gaby! Ik had slechte verhalen gehoord over de romed? ovutesten? Ik ben nu deze maand aan het tempen om mn eisprong te checken. Als ik daar niet wijzer van wordt, ga ik dan denk ik de Clear Blue testen halen. Die komt erg betrouwbaar over. nog even over rijpingspijn, had ik van google en iemand anders zei dat tegen mij, dat dat het ook kan zijn. Het vertrouwen in de banners had ik vanaf ronde 1 al niet want ik voelde mijn ei (en middels de slijnmethode) al 3 dagen voor mijn banner aangaf. Ik probeer dus gewoon goed op het lijf te letten. Daarnaast weet ik wel wanneer mn ei is geweest om dat 2 dagen na mn ei mn (.)(.) zeer gaan doen, totdat ik ongi wordt.. groetjes Kriebel
hoihoi allemaal ja volgens mij klopt die banner bij mij ook niet,ik had een paar dagen geleden volgens mijn mijn ei al omdat ik zo een stekende pijn in mijn zij voelde ps volgens mijn banner is mijn nod op 2mei dussssss zijn wij gaby en ik de eerstvolgende volgens mij
Sorry ik moet jullie nu teleurstellen. Mijn nod is op 24 april, duss volgens mij ben ik nu de eerste \/
maria anna, voel je al iets? een bepaald gevoel of tast je nog volledig in het duister.. je zal maar zo de 1ste zwangere van dit forum zijn..
huh? mijn bericht is verzonden, maar nu helemaal niet meer terug te vinden?! Maar goed, voor de tweede keer: Ik voel nog helemaal niks. Vanmorgen dacht ik wel dat ik mogelijk misschien eventueel wel een beetje misselijk zou kunnen zijn, maar dat zegt natuurlijk niks. Mijn temp blijft wel hoog: 37.2 en dat zie ik wel als een goed teken. Deze week had ik een goede vriendin aan de telefoon en ze vertelde dat ze zwanger was. Ik was natuuurlijk heel erg blij voor haar, maar er ging ook een steekje van jaloezie door me heen. Het lijkt me leuk om samen met haar zwanger te zijn en wij zitten nu in ronde acht. Dus van mij mag het!
spannend hoor, maria anna, dat je temp hoog blijft kan inderdaad een goed teken zijn. Had wel begrepen dat na de ei je temp hoog blijft? tot vlak voor de NOD..als ie dan hoog blijft hoge kans op zwangerschap.. Even schema weer aangepast. Kriebel 35 1ste kind 12 mei Be Happy 33 1ste kind ? Cindybaby 37 3de kind 4 mei? Maria Anna 33 1ste kind 24 april Gaby (pregnantlady) 35 2de kind 30 april? Mamavanluca 35 2de kind 9 april Mollyvg 40 ? ? Madeliefjuh ? ? ?
he Kriebel dat was niet het het laatste schemaatje die met de kleurtjes was de laatste. Gelijk die aangepast met jouw nieuwe nod. Succes met tijdens de volgende ronde Naam Leeftijd Bezig voor NOD Kriebel 35 1ste kind 12 mei Be Happy 33 1ste kind ? Cindybaby 37 3de kind 4 mei? Maria Anna 33 1ste kind 24 april Gaby (pregnantlady) 35 2de kind 3 mei Mamavanluca 35 2de kind 9 april Mollyvg 40 ? ? Madeliefjuh ? ? ?
Even een berichtje van mij. Maria Anna, je mag best een beetje jaloers zijn op je vriendin hoor. Maar ik hoop dat je ook blij voor haar bent. En nog leuker als jullie saampjes zwanger zijn. Een hoge temp is een goed teken. Nog 9 daagjes afwachten. Spannend hoor. Cindybaby, toch raar he dat ons eitje ver komt voordat de banner het aangeeft. Volgens mij volgens best veel meiden hun banner indien ze niet hun eitje voelen of ovu testen doen. Ik blijf zelf positief. Kleine kans dat het raak is maar ik hou altijd van positief blijven. Alleen moeten wij nog 2 weken geduld hebben voor mijn testdag! Zou wel stoer zijn voor moedersdag zwanger te zijn. Fijne weekend allemaal. En succes.