net begonnen om zwanger te worden van de eerste, 35+

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kriebel, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

@maria anna

veel succes wens ik je deze ronde en dat je saampjes met je vriendin zwanger mag zijn ;)

@pregnantlady

ik moet eerlijk zeggen tot nu toe volgde ik ook altijd mijn banner,maar sinds ik deze week zo een steken in mijn zij had dus niet meer.ik luister nu maar iets meer naar mijn lichaam hahaha.
    ben wel benieuwd deze maand,maar ik heb niet zoveel hoop omdat we nogal wat stress hebben i.v.m de verhuizing enzo(wat niet wegneemt dat we toch genoeg klussen :oops: )maar we zien wel :) ze zeggen als je er niet zoveel mee bezig bent dat je dan meer kans hebt :confused: we wachten gewoon geduldig af 8-[ 8-[

verder wens ik iedereen een fijn weekend en dat de zwemmertjes goed zwemmen :D

groetjes

2. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

goeie morggel allemaal!

ff uppen :) :)

3. kriebel

kriebel Lid

9 mrt 2008
    34
    0
    0
    hoi hoi,

maria anna, al nieuws? temp nog steeds hoog?

gr. Kriebel

4. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Hoi Kriebel,

Ik kan er eigenlijk weinig over zeggen. Mijn temp is ietsiepietsie lager dan de dagen ervoor, maar nog steeds hoger dan "normaal". Verder heb ik de afgelopen twee dagen wat bruin verlies gehad (heel klein beetje). Dat heb ik vaker als ik ongesteld moet worden, maar nu is het gestopt en gebeurt er helemaal niks meer. Er zit niks anders op dan maar gewoon rustig af te wachten ( en dat is veel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...)

Hoe gaat het eigenlijk met jullie dames? Zit er al iemand in haar klusdagen of moeten we nu allemaal afwachten?

5. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

@maria anna

owwwww wat spannend zeg :rolleyes: kan best eens een innesteling geweest zijn ;) maar laat je niet gek maken door mij hahahaha!

hallo alle andere dames =; waar zijn jullie? ben ook wel benieuwd hoe de stand van zaken is bij iedereen?
    nou ja bij mij zijn de klusdagen net voorbij(weekend)en we hebben lekker veel geklust :oops: :oops: verder is het nu maar weer afwachten haahah maarja ik heb wel genoeg afleideiding i.v.m. onze verhuizing!

dames allemaal heel veel succes deze maand

6. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Ik doe mijn best :D

7. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ohhh Maria Anna dat schiet lekker op, je NOD is echt in zicht. Voel je iets of niets?
    Succes de aankomende dagen.

8. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Helaas, helaas ik ben vandaag ongesteld geworden.... balen Maarja niks aan te doen, volgende ronde (9 alweer) dan maar meer geluk hopelijk..

9. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ahhhhhhhhh wat balen. En nogwel een paar dagen te vroeg.
    Ik hoop dat ronde 9 jullie magische getal mag worden.

10. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Meestal is mijn cyclus 30-32 dagen, maar ik heb een keer een cyclus van 34 dagen gehad. De langste cyclus houd ik aan voor mijn NOD. Het is dus niet te vroeg gekomen, maar een eventuele test (moet je horen ik zit nu op dag 1) zou ik op dag 34 doen.

11. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

dat is balen maria anna :cry: nu maar weer op naar de volgende ronde ;) gaat vast en zeker lukken :)

wie is er nu aan de beurt? ben ik dat of pregnant lady? ben benieuwd :rolleyes:

ik heb helaas momenteel niet zoveel tijd om hier te komen i.v.m. verhuizen,ik zie wel de eerste zwangere van ons oudjes hahahahaha succes :thumup: :thumup:

12. kriebel

kriebel Lid

9 mrt 2008
    34
    0
    0
    hee dames,

ik terug van weekendje weg..

nog nieuws hier?

gr. kriebel

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Lekker gehad Kriebel?

Hier ziet het er wel goed uit. Woensdag ga ik testen! Wel spannend en leuke op Q-day.

Iemand anders?

14. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    wat spannend pregnantlady. Ik ga voor je duimen!

15. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi,
    Ben 35 jaar en ook bezig nakomelingen te krijgen. Ben sinds oktober gestopt met de pil en toen heel lang niet ongi geworden. Mocht van ha gelijk naar de gynacoloog. Mijn schildklier hormoon bleek niet goed te zijn en nu slik ik sinds twee maanden chlomid en schildklier hormoon. Ik merk wel dat ik me nu wel lekkerder voel.

Heb door ovu-testen gemerkt dat ik gisteren waarschijnlijk mijn ei heb gehad en we hebben de dagen ervoor en gisteren geklust........nu begint het lange wachten weer tot mijn NOD op 13 mei. Ik laat me deze maand niet gek maken door alle kwaaltjes (heb ik met mezelf afgesproken).

succes voor iedereen,
    Kaat

16. kriebel

kriebel Lid

9 mrt 2008
    34
    0
    0
    ik heerlijk weekend gehad, lekker zonnetje erbij, zelfs al beetje een kleur gekregen..

gaby... spannend hoor.. hou ons op de hoogte.

Cinybaby, succes met verhuizen..

kaat, welkom, hoop voor je dat het snel lukt.

ff vraagje over tempen; ik temperatuur zodra ik wakker wordt, heb de oorthermometer in mn nachtkastje liggen dus hoef niet op te staan voor ik ga tempen. Schommel al vanaf mn ongesteldheid tussen de 36,8 en 36,6 en heb nog geen verhoging gespot waar ik mn ei aan zou moeten herkennen. In principe zou het zondag of maandag volgens mij eitijd moeten zijn geweest..hmm.. heb je ook zomaar eens een maand geen ei?

iemand meer ervaring hier mee?

17. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@kriebel,
    Ja dat kan wel. Ik heb er wel eens iets over gehoord. Gebruik je ook ovu-testen? Mijn thermometer is namelijk stuk, want die geeft al dagen 36,9 aan wanneer ik ook temp: 's ochtends of 's middags.
    gr,
    Kaat

18. Maria Anna

18 jan 2008
    73
    0
    0
    Hoi Kriebel,

Een oorthermotmeter kan nog wel eens onbetrouwbaar zijn. Het meest betrouwbaar is een rectale meting. (ok niet echt leuk, maar daar heb je nauwelijks meetonzekerheden). Maar wat kaat schrijft kan natuurlijk ook. Je kan eens een maand je ei overslaan.

19. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

@pregnantlady

enneeeeeeeeeeeeee wat lees ik in een ander topic,je hebt vandaag positief getest :D :D

suppppeeeeerrrrrrrr meid van harte gefeliciteerd :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :thumup: :thumup:
    geniet ervan!

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ik doen mijn nickname wel weer eer aan he 'Pregnant Lady'.

Toch wel een hele stoere dag om positief te testen op Queensday!

Onze familie gaat dus uitbreiden. Echt supergeweldig maar we zijn wel nerveus hoor. Hopelijk gaat alles goed.

We geloven het pas echt wanneer we een echo hebben gehad met een mooi kloppend hartje.

Ik hoop dat jullie ons snel mogen volgen met een positieve test en misschien zelfs nog naar de januari mamma's.

Tuurlijk kom ik af en toe even kijken hoe het met jullie vergaat. Spannend.

Liefs van mij, Gaby

Deel Deze Pagina