Kriebel: Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat ik ongi ben geworden gelukkig komt er nu weer wat regelmaat in me cyclus ( was altijd 28 dagen tot ik vroege miskraam kreeg ) daarna al 4 x een zooitje ongeregeld.....en had ik me persona en als die test staafjes voor niks gekocht. En die zijn best prijzig maar ovulatie testen ook en daar wilde ik toch mee gaan beginnnen. Perona: Je kunt elke maand maar een paar dagen zwanger raken, dus op de meeste dagen is het gebruik van een voorbehoedsmiddel niet nodig. Door de veranderingen in je persoonlijke hormoonspiegels te volgen, kan PERSONA aangeven wanneer je zonder voorbehoedsmiddelen zou kunnen vrijen. De PERSONA anticonceptiemethode bestaat uit een kleine handmonitor en eenvoudige urineteststaafjes voor éénmalig gebruik. De teststaafjes kunnen de hormonen uit je ochtendurine opnemen en in een zodanige vorm omzetten, dat ze door de Monitor afgelezen kunnen worden. De Monitor leest de teststaafjes, leert je cyclus kennen, en geeft je iedere dag anticonceptieadvies En als ie zegt niet doen dan ga ik juist wel doen! Nieuwe zijn ze bijna 80 euro maar via markplaats heb ik er 20 euro voor betaald. Meer info http://www.persona.nl of http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Ben nu op 2 e dag kan nog niet echt zeggen hoe ie bevalt maar hoop dat ie me meer duidelijkheid gaat geven....... deze maand wel ff vervelend dat ie ingesteld moet worden, maar jah 18 keer plassen moet toch iedere ochtend naar de wc!
Hoi Dames, Heb op 5 juni mijn eerste afspraak voor een echo (spannend!, is nog zo ver weg). Ik was al maanden aan het tempen, de dokter was vergeten te zeggen dat als je geen eisprong hebt (heb ik een tijd gehad vanwege mijn schildklier), tempen ook geen zin heeft. Toch heb ik het volgehouden, en heb de laatste maand ook ovu-testen gebruikt. Door die ovu-testen wist ik pas wanneer mijn vruchtbare dagen was, met resultaat....... succes iedereen, Kaat
Hoi Kaat, spannend hoor je eerste echo. Wat jou betreft zou het natuurlijk morgen al mogen. Maar 5 juni is ook al over een paar weken. En mamavan luca: kun je al iets meer zeggen of persona jou bevalt?
Vandaag mijn 1 e testje gedaan! Ik speciaal bekertje gepakt want over iets heen plassne is niet mijn ding...plas geheid over me vingers heen Het was ff wennen en spannend maar heel goed te doen. Nog maar 17 keer ( wow ) te gaan deze maand. De uitslag was rood, maar dat komt denk ik ook omdat hij nog goed ingesteld moet worden..... tot nu toe bevalt ie wel, maar hoop wel dat ie mijn ei gaat vinden...anders denk ik dat niet niet meer bevalt Ik dacht juist dat je temp om je eisprong te ondekken? Hoe moet je dat doen als je geen eisprong hebt?
hahaha ik plas ook in een bekertje hoor.. veel makkelijker dan op zo'n staafje richten.. Ik heb deze maand ovutesten.. ben benieuwd..
Ik heb gisteren een positieve test gehad! Ik ben zwanger! Ik kan het nog niet echt geloven en het was ook een dun streepje, maar ik heb dan ook op mijn NOD getest, maar een streep is een streep. Ik voel me verder goed, ik heb nergens last van geen kwaaltjes, maar het voelt nog heel onwerkelijk aan.
heee maria anna, geweldig nieuws hoor..gefeli! hoop dat je er lekker van kan genieten! super vruchtbaar forum wordt het zo..ik nog goede hoop op mn mei ei..
Maria Anna, GEFELICITEERD. De verschijnselen komen vanzelf hoor, geniet nog even van niet de hele dag misselijk zijn, maar alleen van de wetenschap dat er een kleintje in je aan het groeien is! fijne avond, Kaat
Ja het begint wel te komen hoor, heb beurze borsten (doen gewoon zeer) en ben zeker 's ochtends misselijk. Verder heb ik een hele opgeblazen buik. Het begint dus een beetje te komen een vriend van mij is gynacoloog en die heeft gisteren een inwendige echo gemaakt, alles zag er tot nu toe heel goed uit Mooi vruchtblaasje en een vruchtje waarvan het hartje al klopte (dat was goed te zien). Ben dus heel erg blij. Vanaf nu gaat hij iedere twee weken een echo maken. Hoe voel jij je verder? fijne dag, Kaat
Wat handig zeg dat je al een echo hebt kunnen laten maken. Nu hoef je niet meer tot 5 juni te wachten. Fijn dat alles zo goed was. Ik heb (nog) geen kwaaltjes, maar ik maak me geen illusies, die zullen heus wel komen.
Heeeeeeeee Maria Anna gefeliciteerd! Super joh! ookal is het een dun streepje die wordt vanzelf wel dikker... net zoals jij over de maanden haha. De kwaaltjes komen helaas ook vanzelf hoor. Ik heb begin was ik aan het 'klagen' dat ik ze niet had en nu klaag ik dat ik ze wel heb. Ik ben de hele dag misselijk en echt doodop. Maar het is voor een goed doel he dus hoop maar dat het nog even weg blijft ondanks dat het wel een bevestiging is die ik even nodig had. Maar ik ben pas echt overtuigd bij en positieve echo. Heb jij al een afspraak staan? Ik (pas) 9 juni. Lijkt nog zover weg maar beetje bij beetje komt het dichterbij. Geniet ze! Liefs, Gaby
een vraagje: volgens menstruatie kalender moeten we wo vr en zo klussen maar de ideale coïtusdag is volgens " hun " zaterdag snap er niks meer van! kan wel wo vr za en zo gaan klussen maar pfff geloof dat ik dat wel heel veel vind en anders hubbie wel. Toen we nog geen zoontje hadden gebeurde dat weleens ( niet vaak want we hadden weekend relatie ) maar nu kan ik dat echt niet geloof ik...... iemand een idee? Ik hoop stiekum dat me persona me ei gaat vinden en het duidelijk is, maar just in case wat moet ik doen? Ik zelf denk wo vr en zo of toch di do en zat? gezien ik volgens mij zondag me ei ga krijgen 17 e dag...........
Hoi Pregnantlady, Inmiddels heb ik nog twee keer getest (hoezo ik kon het nog niet geloven?) En de streep werd iedere keer dikker en verscheen vrijwel direct. Ik hoop dat het met mijn figuur niet zo snel gaat. Ik heb nog geen afspraak staan bij de verloskundige, moet zelfs nog uitzoeken naar welke praktijk ik zou willen. Ik wil eerst maar even afwachten hoe de eerste weken verlopen. Hoi mamavanluca, de dag voor je ovulatie ben je het meest vruchtbaar volgens mij. Dus als jij denkt dat je zondag je ei hebt zou ik zaterdag klussen. En het is sowieso goed om een voorraadje klaar te hebben liggen dus donderdag dan ook even aan de klus. Maar ja, als persona je ei op een andere dag aangeeft dan verandert natuurlijk het schema.
Jaaaa ik had vanmorgen een ei op me persona dus binnen 12 en 24 uur moet ie komen! Dus vanavond : klussen en morgen voor de zekerheid ook nog keer. En dan maar hopen.....en als ik toch ongi word heb ik me kansen tenmiste eens echt goed gebruikt! Ik zoo blij met me persona nu blijk wat ik al vermoede: ik me ei niet 14 dagen voor me ongi, maar 2 dagen eerder! En dat plassen en testen iedere ochtend is niet eens vervelend, vond tempen lastiger. Precies de reden waarom ik met persona begonnen ben, ik vanmorgen gillend naar beneden: ik heb me ei! Liefje en zoon stonden me aan te kijken met een blik van die is gek!
Lieve vrouwen, Ik zie dat er weer een groot topic ontstaat. Er is al een topic over zwanger worden boven de 35. Ik zou jullie willen vragen, je hierbij aan te sluiten. Deze grote topics zijn voor de moderators, moeilijk de modderen. Ik hoop op jullie begrip. groetjes prinses