Net begonnen - zwanger worden van 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kim92a, 8 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim92a

    kim92a Actief lid

    5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    Hi allemaal :)

    Zijn er dames die net als ik net zijn begonnen met het proberen voor hun eerste kindje? Zou super leuk zijn om dit nieuwe proces samen te starten en tips en tricks enzo te delen :) (je mag zelf kiezen wat je vind vallen onder net begonnen, iedereen is welkom)

    zou leuk zijn als je je ook even kort voorstelt :)

    Ik ben 28, sinds 4 jaar getrouwd. We wonen met onze 2 jonge katten en hopen de studiekamer te verbouwen naar een kinderkamer! =D

    We zijn 2 weken geleden begonnen met de eerste poging, dus ik zit in de wachtkamer.

    Welkom!
     
    Dvine232 vindt dit leuk.
  2. Dvine232

    Dvine232 Lid

    8 okt 2020
    35
    26
    18
    Vrouw
    Hoi Kim! Ik ben eind augustus gestopt met de pil en zijn nu bezig met het proberen voor onze eerste kindje :) Ik ben 30 (bijna 31) jaar oud en eind augustus getrouwd!
    Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten om inzicht te krijgen in mijn cyclus en meteen vandaag (op dag 8 van mijn cyclus) een piek. Ben benieuwd :p
    Succes!!
     
  3. kim92a

    kim92a Actief lid

    5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw
    @Dvine232 haai! Wat leuk dat je je hier even voorstelt! En spannende tijden!
    Wat had je snel weer een ovulatie dan.. ik hoor heel graag je verdere vooruitgang!
     
  4. kim92a

    kim92a Actief lid

    5 okt 2020
    156
    207
    43
    Vrouw

    Oh en gefeliciteerd met je huwelijk!!! Was het een beetje wat je wilde ondanks corona?
     
  5. Dvine232

    Dvine232 Lid

    8 okt 2020
    35
    26
    18
    Vrouw
    Ja het was een mooie dag en heel erg gezellig :) We gaan volgend jaar nog een feestje doen in de zomer (als dat dan kan)
     

Deel Deze Pagina