Zwanger worden van nog een wondertje, 12 maanden+

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sweety28, 14 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    #1 Sweety28, 14 okt 2020
    Laatst bewerkt: 14 okt 2020
    Lieve dames,

Omdat ik dit een heel fijn forum vind maar momenteel aansluiting mis in andere clubjes of clubjes al heel lang bestaan open ik er zelf één. Wie heeft er zin om mee te kletsen?

Zal mezelf voorstellen. Ik ben 34 jaar en in september 2017 bevallen van een zoon (keizersnede) waar ik in de 3e ronde zonder problemen zwanger van was. In september 2018 gestopt met de pil maar sinds het voorjaar 2019 actief voor een 2e gegaan. Gaan inmiddels naar de 18e ronde en de 3e ronde na een HSG. Hieruit is naar voren gekomen dat de rechter eileider verstopt zit. De linker liep tijdens de HSG ook niet door maar op de controle foto (24 uur later) konden ze zien dat die kant wel was doorgelopen. Fertiliteitsonderzoek was verder in orde en de kans was 45% dat ik alsnog binnen een jaar op natuurlijke wijze zwanger zou worden. Dit was een mooi percentage (pas onder de 30% gaan ze gelijk het traject in) volgens de arts en dus moeten we het 6 maanden proberen voordat we echt de MMM ingaan. Dat zou dan gelijk IVF worden. Inmiddels gaan we nu de 3e maand alweer in en helaas nog zonder resultaat. Vind het steeds lastiger worden om hiermee om te gaan en bijv om geconfronteerd te worden met zwangerschappen in de omgeving. Inmiddels zijn we al zo’n tijd er klaar voor maar blijft de wens voor een 2e onvervuld. Hoop dan ook op een paar gezellige dames die een beetje in hetzelfde schuitje zitten en zin hebben om hier mee te kletsen.

Deel Deze Pagina