Uitgerekend september 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Kitty1981, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Dames,

Ik zag dat er nog geen topic was voor september dus bij deze.
    Ik zal even iets kort over mijzelf vertellen. Ik ben Kitty en ben 32 jaar en inmiddels zwanger in de 6e ronde van ons tweede kindje. Afgelopen zaterdag het eerste tuurtestje in me handen en zondag al wat donkerder. Vanochtend wederom weer getest en ja hoor een duidelijke tweede streep. Het is een feit. Mijn nod is pas op 1e kerstdag dus op deze dag een cb digi doen ter bevestiging.
    Dus het is allemaal nog erg pril. Verder heb ik geen klachten enkeld een ongi gevoel die komt en gaat maar dat schijnt normaal te zijn door de groeiende bm.

Het lijkt me leuk om hier verder te gaan kletsen over het vervolg.

Groetjes Kitty

2. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo gister mijn eerste tuur streep vandaag een knaller ook maar even clb test gedaan en daar stond zwanger:$
    Afgelopen januari mk dus ga voor een plakker.
    Nu heb ik iets meer kans op een mk omdat ik een chromosoomafwijking heb. Dit is niet ernstig alleen meer kans op een mk.
    Deze ronde gestart met clomid en nu gelijk raak geweldig!

Mijn uitgerekende datum is 1 sept 2014

3. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd meid,

Ik zag jou ook al in het nod 15-31 december. Wat leuk! En dat er maar meer meiden erbij mogen komen. Het is nog zo stil hier.
    En heb jij symtomen?
    De van mij zijn erg weinig. Heb alleen blauwe aders lopen over mijn borsten en ze zijn erg gevoelig. En me buik die is met van alles bezig.

4. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd!

Ik heb gevoelige boops en een raar gevoel in de buik. Vanacht kon ik niet lang op de zij liggen kreeg dan zeurendstekend gevoel in buik. En snachts 1xer af om te plassen bah daar heb ik een hekel aan.
    Verdervoel ik niets niet misselijk of zo.
    Ik moet zeggen dat ik er nu relaxt mee om ga heb ook nog niets gebeld qua gynaecoloog of verloskundige dit doe ik volgende week pas. Lekker nu voor me zelf en manlief.
    Wat doe jij mbt gyn of vl.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hallo,
    Ik ben Birgit, 31 jaar en zwanger van de tweede. Ben pas 28november gestopt met de ac en het was meteen al raak. Zooo niet verwacht maar we zijn er zo blij mee.
    Ik heb ook heel gevoelige boobs (daarom wist ik ook dat ik zwanger was haha, had ik de vorige keer ook) en voel vanalles onderin mijn buik. Heb het onze beste vrienden wel al verteld, verder nog niemand al kan ik het wel van de daken schreeuwen haha.
    Ik ga de vk in het nieuwe jaar bellen denk ik.

6. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd meiden!!

Ik schrijf graag met jullie mee! Lekker samen kneuteren over de zwangerschap en aankomende babytjes!

Mijn nod is ook op eerste kerstdag, maar door de kwaaltjes kon ik niet meer wachten met testen. Gister een oude action test gedaan die ik nog in huis had. Ik zag een lichte streep, maar mijn man niet. Dus samen kruidvat 2v5 test gehaald en deze hebben we vanochtend samen gedaan.. Heel duidelijk streepje! Dit nam alle twijfel weg en een heerlijk potje staan huilen van blijdschap! Wat een heerlijk gevoel he? Wij zijn een half jaar bezig geweest en dit wordt mijn eerste kindje. Mijn man heeft al een dochtertje van 5.

Kwaaltjes: ook gevoelige tepels hier, regelmatig steken in onderbuik, en met vlagen misselijk. Vanochtend ook behoorlijk lopen kokhalzen, Rest van de dag geen last van gelukkig. Verder moe en weinig trek in eten..

Leuk om onze ervaringen met elkaar te delen!
    Ik weet nog niet zeker hoe ver ik ben en wanneer ik precies uitgerekend ben, maar volgens de calculator op internet zou ik 4 september uitgerekend zijn.

7. Marijke1982

OHja sorry, NAtuurlijk moet ik eerst zeggen 'gefeliciteerd'.

@hope86: Ik weet ook niet precies wanneer ik echt uitgerekend ben. Maar denk dat de banner wel in de richting komt.

Voor de dames die al kinderen hebben.. Wanneer gaan jullie het vertellen?

8. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames!

@marijke ik wil eerst een goede echo en dan zien we wel weer. Mijn man en ik hebben het nog aan niemand verteld.

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier weten het ook heel erg weinig mensen het. Ik heb de vk al gebeld en heb de eerste afspraak staan op 28 januari 2014.
    Jeee wat al veel meiden hier. Gezellig.
    Ik voel me verder goed alleen last van de plasziekte hahaha. Hief en daar een steekje en al 3 daagjes nog last van innestelingsbloeding. Het is heel weinig en het neemt ook al af. Ik heb er sinds vandaag al bijna geen last meer van. Ik had de vk hierover ook al gebeld en die gaf mij de info en moest het even tot na het weekeinde afwachten als het niet mindef zou worden. Wel last van ongi gevoel gehad maar sinds vandaag nefgens meer last van behalve de plas ziekte.

Ik wens jullie een fijne kerstdagen.

Groetjessssss kitty

10. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Daag dames,
    Allen gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger en uitgerekend op 2 september zoals het nu lijkt. Ik heet Ellepel, ben 28 jaar en zwanger van de 2de na 3 miskramen. We hebben een dochter van 20 maanden. Ik hoop zo dat het deze keer gewoon goed gaat! Ik vind het allemaal zo spannens nu. Vannacht vreselijke nachtmerries gehad. Schijnt erbij te horen!
    Hopelijk kunnen we gezellig met z'n allen onze zwangerschap beleven en hopen op allemaal gezonde kindjes in september 2014:)

Liefs

11. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd ellepel en welkom bij de club september.

12. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Dank u:)

13. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd Ellepel! Ik hoop dat je ondanks je geschiedenis wel kunt genieten van je prille zwangerschap!

Ik duim voor ons allemaal dat alles goed blijft gaan en dat we in september allemaal een mooi gezond kindje op onze armen dragen :)

Iedereen leuke kerst gehad?

Hier al wel de ouders en broer/zussen ingelicht. Ik ben stewardess en mag nu ik zwanger ben meteen al niet meer vliegen. Dat valt natuurlijk op. Zeker met een moeder die in dezelfde straat woont en schoonouders die een straat achter ons wonen. Mn auto die maar voor het huis blijft staan valt natuurlijk wel erg op. Allemaal hele leuke reacties! Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind, voor mijn schoonouders het 3e kleinkind. Allemaal heel erg blij!

We konden het ook niet laten om lekker door de prenatal te struinen met zijn tweetjes, zo leuk! manlief drong er op aan dat we best vast wat spulletjes konden meenemen, dus dat hebben we gedaan. Eerste aankoop was het 9maandenboek van Pauline Oud. :)

De kwaaltjes blijven hier het zelfde, de misselijk valt mee, en het blijft bij kokhalzen gelukkig. De borsten blijven pijnlijk en onrustig slapen gaat hier nog even door. Wel vanavond eindelijk een beetje door geslapen. Ik denk dat het gewon door de gezonde spanning komt dat het eindelijk zo ver is :) ben wel heel erg moe en kan niet veel geurtjes hebben. De douglas moet ik echt ontwijken...

Kitty, hoe is het nu met je bloeding? Is het al gestopt?

Hebben jullie trouwens al je verzekering doorgegeven dat je zwanger bent? Ik heb geen idee hoe snel je zoiets moet regelen, net als kraamzorg? Moet dat allemaal nou juist al vroeg, of kun je daar tot een bepaald aantal weken mee wachten?

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hoi Allemaal! Ik wil me hier ook graag melden!

Weet nog niet de exacte uitgerekende datum, maar volgens de calculator 6 september..

Hoe gaat het met jullie?

15. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd leolientje en welkom!

16. Marijke1982

HEe gezellig, nog meer dames! Welkom en gefeliciteerd allemaal.

Wij hebben schoonvader, zwager en schoonzus al ingelicht, tijdens 1e kerstdag. Ik ga mijn broer dinsdag bellen en het vertellen (dan is hij jarig, helaas geen tijd om even langs te gaan). Vrijdag ga ik naar mijn zus toe om het haar te vertellen.

Morgen ga ik de vk bellen voor een intake en een echo!

17. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Mijn ouders, schoonouders en schoonzusje weten het al. Met de rest wachten we fijn tot week 12 :D

Hier ook morgen de verloskundige bellen en dan zien we wel weer!

Het is voor mij de tweede (mijn zoontje is nu 5) dus ik weet sommige dingen nog wel, maar het veranderd ook allemaal zo snel dat er vast weer dingen anders zijn dan toen!

Hoorde laatst van zwangere vriendin dat je tegenwoordig ook geen cervelaat of salami meer mag eten? :( het wordt steeds gekker..

18. Marijke1982

Mijn dochter is net zo oud als jouw zoon. Leuk!

Waarom zou je geen salami of cervelaat mogen dan? (ben er niet zo gek op dus maakt mij eigenlijk niet heel veel uit. )

19. Hope86

Hope86 Actief lid

3 okt 2012
    233
    5
    18
    Vrouw
    Flevoland
    Haha, mijn stiefdochtertje is ook 5 :) toevallig allemaal. Alleen is zij er alleen om het weekend, dus ze is er niet zo vaak :)

Ik heb de verloskundige ook al gebelt, 14 januari de intake en voor de echo bellen ze me morgen. Dinsdag komen ze van moeders voor moeders. Gaan jullie ook inzamelen voor moeders voor moeders?

20. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hee dames! Ik zou me ook graag bij jullie willen aansluiten :D Ben ook net zwanger en vind het gezellig om het met jullie te delen.

Ik ben 28 jaar en zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een zoontje die is morgen alweer 1,5!

Ik was echt helemaal verbaasd dat het raak was want dit was pas de eerste ronde. Geweldig natuurlijk, maar het moet nog even bezinken, haha. Ik weet ook nog niet wanneer ik precies ben uitgerekend, maar volgens de calculator zal dat rond 1 september zijn :)

Iemand van jullie vroeg hoe dat met verzekeringen etc. moet... Daar zou ik me nog niet zo druk over maken! Als je straks bij de verloskundige bent krijg je daar tips wanneer je wat geregeld moet hebben ;) Dat was tenminste hier wel zo!

Deel Deze Pagina