Ff een vraagje: Ik ben 24 nov ongesteld geworden en me cyclus is gemiddeld 28 dagen. Nu ben ik deze maand met ovulatietesten begonnen maar nu blijkt dat ik later me eisprong heb dan de "normale" 14 dagen na mijn menstruatie. Ik had 12 en 13 dec positieve ovulatietesten. En de kans op innesteling is dan ongeveer 20 dec. Maar nu komt de vraag, word ik nu dan ook later ongi, wat ik niet hoop natuurlijk. Normaal gesproken kan ik op 22 dec een zwangerschaptest doen, maar word dat nu dan 29 dec? Of maakt dat verder niet uit? Hoop dat jullie antwoord voor me hebben Groetjes Debby
Ja, je menstruatie komt ook later, ongeveer 14 dagen na je eisprong. Tenzij je een kortere luteale fase hebt, dan kan het iets eerder komen.
Je menstruatie kan 10-18 dagen na je eisprong komen. Is je eisprong later in je cyclus, dan schuift je menstruatiedatum over het algemeen ook op. Dus dan heb je een langere cyclus. Tenzij je luteale fase kort is, maar deze mag niet beneden de 10 dagen zijn.
Ik weet niet of ik langere of kortere luteale fase heb. Dus dan, wat ik niet hoop natuurlijk, word ik rond 27 dec ongesteld. Bedankt voor je antwoord in ieder geval. Had leuk geweest als ik voor de kerstdagen kon testen..
Als ik kijk naar de maanden dat ik gestopt ben met de pil, dat was in juli. Heb ik de laatste 2 weken voordat ik ongesteld werd nogal last van me buik, en zo voel t nu ook aan. En dat elke maand vanaf juli. Mijn lichaam van binnen is helemaal van slag. Maar wel gemiddeld een cyclus van 28 dagen. Nou ja ik wacht t allemaal wel af, wat wel moeilijk is hihihi.
Helaas op 26 dec ongesteld geworden Nog ff een vraagje: kan ik er nu vanuit gaan dat me eisprong weer later is dan de afgelopen keer? Of kan dat weer erg verschillen?
Mijn menstruatie was ook 24 nov en ben 25 dec ongesteld geworden. Mijn eisprong is normaal op dag 15/16 en dit keer op dag 19. Ik test met ovulatietesten altijd dus ben dit keer ook weer benieuwd wanneer die deze maand zal zijn.
Afgelopen maand voor t eerst ovulatietesten gedaan en toen pas op dag 20 me eisprong. En zat nu aan dag 32 met mijn menstruatie. Normaal alle maanden al ongeveer 28 dagen.