Net bevallen en hij gaat/ging vreemd

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Anoniempje2, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Safraantje

Safraantje Actief lid

26 jul 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ok, ik vind zoenen nogal een intieme daad dus dan denken wij daar verschillend over. Waarom zou je zoenen met een ander als je een partner hebt..

2. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt het beiden niet kunnen. Zoenen is naast gemeenschap toch echt iets wat je met je man/partner doet. Als dat vertrouwen weg is lijkt me dat erg lastig om weer op te bouwen.

3. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Wat erg zeg!
    Wij hebben vorig jaar ook een moeilijke tijd gehad.
    Bij ons ging het om een ander soort verraad (voor mijn gevoel), in de zin van verslaving.
    Heb hem toen die een avondje de zorg over de kinderen had, maar er voor koos zijn eigen belang voorop te stellen, buiten de deur gezet.
    Nja... Op laten halen door z'n moeder.
    Vond get vreselijk en heb mezelf elke dag in slaap gehuild omdat ik em zo miste.
    Zijn naar verslavingstherapie gegaan, en zijn er met elkaar uit gekomen.
    Maar makkelijk is het niet, want ik heb nog steeds dat ik hem niet voor de volle 100% vertrouw.
    We zijn nu wel veel gelukkiger als voorheen en weten beide nu ook zeker dat we niet zonder elkaar kunnen.
    Dus ik zeg altijd, jammer dat het heeft moeten gebeuren, was een rot periode, maar zijn er wel sterker uitgekomen.
    Hoop dat dat bij jullie ook zal zijn.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik vind met een ander zoenen ook niet kunnen, maar het is wel even iets anders dan een hele affaire...

Hoe gaat het nu met TS?

5. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Als je er voor kiest om met hem verder te gaat vergeet dan niet dat je dit nooit vergeet, je zou je rot blijven voelen omdat je hem nooit 100% kan vertrouwen. Het zou elke keer naar boven komen wat hij heeft gedaan .. zou je daarmee kunnen leven
    Ik heb het zelf meegemaakt ik koos ervoor om door te gaan onder het mom van je wil voor je gezin vechten. Maar het rot gevoel knaagde zo erg aan me dat ik me bijna elke dag geirriteerd/opgefockt voelde omdat elke dag door me hoofd spookte hoe hij met die andere vrouw was en wat hij met haar deed.. ik zag het gewoon voor me. Vooral als we zelf seks hadden. Ik kon dat niet aan ik heb het wel nog 4 jaar volgehouden maar ik werd gewoon een beetje "gek" in me hoofd ik twijfelde overal aan..
    Wil niet zeggen dat iedereen hetzelfde is als mij hoor misschien kan jij het beter aan.. een plekje geven en vergeten
    Maar je moet jezelf niet vergeten ookal wil je je gezin bij elkaar houden.

Ennn.. als je bij hem blijft stel harde eisen! Zeg dat je nu per direct wil dat hij zijn telefoon pakt waar jij bij bent die b*tch een sms of wat dan ook stuurt dat hij voor zijn gezin kiest en haar niet meer wil zien! En dat je vanaf nu altijd wanneer jij wil in zijn telefoon mag kijken. Wil hij dit niet dan weet je genoeg....

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je ts?

7. xzonnetjex

14 okt 2015
    68
    0
    0
    Anoniempje2, hoe gaat het nu met je?
    Wat vreselijk dat je in een lastig pakket zit. Iedereen die nu al wat gezegd hebben allemaal een punt alleen ik mis er nog 1. Waarom is hij vreemd gegaan. Is/was er iets niet goed in jullie relatie?

Wat ik denk: Als hij aangeeft dat het daar niet aan ligt dan komt het vast ook niet meer goed tussen jullie want jij kan hier dan niets aan doen. Hoe moeilijk ook!!! Kies dan voor jezelf en je kind.
    Mocht er iets zijn wat jullie onderling wel kunnen oplossen zou ik hem toch nog een kans geven. Voor jullie kindje is het ook erg belangrijk dat de vader in de buurt is. En als je later merkt dat het toch niet kan, je te veel afstand van hem hebt gekregen, of het vertrouwen echt kapot is, dan kan je altijd nog kiezen.
    Wat ik in ieder geval wil zeggen is... je hoeft nu op dit moment niets te beslissen. Wacht tot je gevoel aangeeft wat je moet doen.

Dikke knuff iig :(

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    K weet niet of je nog terug gaat komen, maar je mag me een PB doen, ik heb in jouw schoenen gestaan :(

9. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wat een rot situatie ik ben benieuwd hoe t nu met je gaat :(
    Knuff

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Sorry hoor, als er iets niet goed zit in je relatie, dan kan dat een reden zijn om iets anders te willen, maar het is never nooit een excuus. Als je vreemdgaat ben je gewoon een eikel, punt. Als er iets niet goed zit in je relatie, dan ga je dat fixen of je breekt je relatie af. Als je per se met anderen iets wil en je blijft volhouden dat je relatie prima is, dan praat je erover of jullie een open relatie kunnen hebben en anders stop je hetzij met de relatie, hetzij met de wens om met anderen iets te doen.

Kan best dat hij een goede reden heeft om iets anders te willen, maar dan nog kan het zijn dat het voor ts gewoon klaar is nu. Een excuus is geen reden om iemand een tweede kans te geven. De enige reden om iemand een tweede kans te willen geven is omdat je op denkt dat jij nog voldoende aan/met hem zult hebben. Niet voor je kind, maar voor jezelf....

11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    In mijn vorige relatie ben ik ook bedrogen!
    Ik weet van mezelf dat ik iemand niet kan vergeven en dat het vertrouwen weg is en niet terug te winnen.
    Ik heb er nog een heel lang last van gehad.

Mijn huidige partner weet ook dat als hij zoiets doet hij meteen kan vertrekken!

Ik wil je sterkte wensen in deze moeilijke beslissing!

12. Hennie36

Hennie36 Lid

21 feb 2015
    75
    1
    0
    Ik ben met mijn ex man 16 jaar samen geweest, waarvan 7 getrouwd.
    Na 6 jaar bedroog hij me en ik wou toen weg,maar ach hij vond het zo erg en zou het nooit meer doen!
    Wij hadden dan wel geen kind samen maar eigen huis veel beesten en ach , we gaan er toch maar weer proberen.
    Ik ben nog 10 jaar bij hem geweest en het vertrouwen is compleet weg,heb 10 jaar lang elke dag telefoon en computer nagekeken en dan kom je weer achter 1 en nog 1 en na therapie wat hij wou,nou nog maar keer proberen maar ik wist wel dat het niet goed meer kwam.
    Ik moest alleen op het moment wachten en dat gebeurde 2 jaar later.
    Hij werd nu tot over zijn oren verliefd en heb hem eruit gezet.
    Hij is bij haar gaan wonen en 3 maanden later zat hij op een kamertje 3 hoog achter.
    Ons huis is verkocht en ik ben 6 weken geleden met de liefste man getrouwd en gelukkig kon ik na een tijd weer iemand vertrouwen.
    Meid ik wens je veel sterkte met de keus die jij maakt.
    Maar denk om je zelf en om jullie kind...daarom bij mekaar blijven gaat niet altijd goed!

13. MamavC

MamavC Niet meer actief

Ik weet niet hoe t nu met je gaat TS, maar ik zou hem verlaten. Zoiets als wat jij zegt te hebben gedaan, dat vind ik het vergeven wel waard. Zoenen met een ander kan absoluut niet maar het is eenmalig en alleen zoenen.. Meerdere keren je hoogzwangere vrouw bedriegen vind ik echt walgelijk. Zo'n vent moet je uit je leven schoppen..

14. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Als hij op moment van zeggen, nog steeds bij hem is... En er dan ineens spijt van hebt, omdat je er achter bent gekomen? Nee, ik geloof echt niet dat het stopt. Hoe vervelend ik het ook voor je vind. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen.

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.119
    1.824
    113
    Veel zou ik kunnen vergeven.
    Maar vreemd gaan in een zwangerschap + onveilig. een dikke nee.
    onveilig staat bij mij gelijk aan niet kunnen beheersen Bij vreemdgaan tijdens de zwangerschap.
    Hoop dan ook dat hij zich nu laat testen.
    Bed slapen met hem nee laat hem maar ergsn anders slapen (bank/kamer)

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hmmhmm stel je voor dat hij een SOA heeft opgelopen en daar ts en hun kindje mee heeft besmet :( Echt niet alle SOA's zijn zo makkelijk te verhelpen, sommige zelfs progressief en dodelijk. Dan geef je toch niets om hun veiligheid en gezondheid? :$:( Maar ts komt hier niet meer geloof ik, dus vraag me af of ze het nog leest...

17. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hoe rot t onderwerp ook.. Volgens mij komt TS niet terug meer :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik denk ook dat ze niet meer komt

Deel Deze Pagina