Haha erg zijn wij hè?! Ik keek naar haar laatst geposte berichtjes, bang dat ik wat gemist had.. Ze heeft idd wél gepost vandaag, maar níet hier. Terwijl ik verwacht had dat ze dit dan meteen zou hebben gedaan na bij de HA te zijn geweest..
ik heb wel een verhoogd hcg gehalte (66)en heb een echo gehad. er is iets te zien van een zwangerschap maar moest vandaag nog een x bloedlaten prikken omdat de dokter het wel erg laag vond vergeleken met bloedwaarde bij alicia (daar zat ik al ruim over de 400 heen met 4wk). tijdens de echo konden ze geen vruchtje vinden maar wel een vruchtzakje. dat kan betekene of ik ben 4wk zwanger of het wordt een mk. vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag en het hcg zou een heel klein beetje hoger moeten zijn maar we zullen zien
moet er bij zeggen dat ik met bijde vrede zou hebben. ik bedoel zou het een mk worden heb ik zoiets van dat me lichaam het misschien gewoon niet aankan en het daarom afbreekt. gaat alles goed dan ben ik natuurlijk blij en heb ik over zon 8 maandjes er een baby bij. ik heb voor alicia een mk gehad met 11wk vond dit super erg en heb er best wel moeite mee gehad om het te verwerken. toen ze gister zijden dat dit misschien een mk werd had ik zoiets van ja dan moet het maar zo zijn en vond die gedachte wel erg hard overkomen, het is nu natuurlijk nog niet veel nu met 4 wk of misschien helemaal niks maar toch dat ik er zo over dachtvond ik van me zelf wel erg vreemd
spannend meis, dan is de dubio moeilijk he. Het enige wat je dan kunt doen is afwachten. Wat zei je mannetje ervan?