grr zie de postbode net op de hoek en rende er bijna naar toe maar heb me in kunnen houden. wat denk je gaat die eerst heel de andere kant van de wijk afmaken voor dat hij hier komt. dus moet nog steeds wachten. was al blij dat ik eindelijk duidelijkheid zou hebben. me vriend belde net en hij zo "ik had gelijk he" ik "weet niet heb nog niet kunnen teste" hij "al is hij negatief dan is hij volgende week wel positief ik zit er nooit naast ik merk het gewoon aan jou". nou wat heb ik nou aan z'n vend hé hij zit me gewoon op stang te jagen
Tja, kopen.. wie besteld die dingen nou? Moet je een hele dag op wachten, soms wel 2.. Bijna weekend.. Misschien loopt het weekend er nog wel overheen.. 8)
als ze vandaag niet binne zijn ga ik rennend met de kinderwagen naar de kruidvat. het is ongeveer 20 min lopen dus niet bepaalt op de hoek maar kan niet langer wachten. denk bestel ze lekker makkelijk maar niet heus
ik ben ook zo benieuwd heel veel succes...... Het lijkt mij wel mooi als jede kids zo dicht op alkaar hebt..... BEn echt nieuwsgierig
Ik lees al de hele ochtend mee.. Spannend meis! Volgens mij zijn we hier allemaal zenuwachtig voor je, haha..