de fotos zijn aan het inladen. ik heb de ochtenduirne niet meer gebruikt maar de gewone. het is een lijntje en hij is rose maar echt super ligt. heb er nog eentje die ik morgen kan doen met ochtend urine
Laden laden laden laden laden laden... *zucht* kan toch echt wat beter gaan doen.. alleen ben zo nieuwsgierig...
Kalush, triest mens, je maakt me helemaal nerveus met je op en neer gewip voor die pc (want volgens mij doe je dat... of ben ik dat )
Nee kan wel hr, zo snel op elkaar...het zal lichamelijk zwaarder zijn dan de vorige zwangerschap... Maar je kan het goed hebben haha spannend zeg!
Ik ben zelf ook weer vlot zwanger geraakt. Na 7 maanden nadat ik een keizersnede heb gehad maar daar kom je ook wel weer doorheen. Bij ons is het verschil straks 15 maanden. Bij lovewinnie 10 maanden als alles goed gaat en de test inderdaad positief is! Geweldig!
weet niet of ik moet huilen of , ik voel me echt zwanger en de test ja weet niet wat ik er van moet denken
Wat vind je ervan? Ik ben ook onverwacht snel weer zwanger geraakt.. ik heb eerst toch wel ff een potje zitten janken..
Ik zie toch echt wel een streepje, en die kan toch alleen komen met dat hormoon? Dus een streepje = zwanger. Of je moet nog hormoon hebben van de vorige zwangerschap, maar ik weet eigenlijk niet dat uberhaubt wel kan.