Ik stem voor. Die is echt positief... Meid, ik wil je een hart onder je riem steken. Komt helemaal goed. De baby komt morgen niet. Je hebt nog genoeg tijd.
Ja juist het is elke keer een wondertje... het duurt nog een heel tijdje, genoeg tijd om aan te wennen. Wou dat ik zoveel geluk had als jou!
Hoe ver zou je dan zijn nu? Want je bent nog niet ongesteld geweest, toch? Dat is dan weer zo lastig rekenen vlak na de bevalling... tenzij het nog HcG hormoon is van de zwangerschap, maar ik weet niet of dat kan? Ik sluit me aan bij Veertje. Het zal - als je daadwerkelijk zwanger bent - niet makkelijk zijn, maar je kan het wel. Wat vindt je vriend ervan?
pfff moet eigenlijk me vriend bellen maar bij komt zo thuis als het goed is. hij wist haast zeker dat het raak was en ja denk dat ik hem gelijk moet gaan geven. morgen doe ik nog maar is een testje
Ga maar lekker even met je mannetje in overleg, dan kun je je gevoel persoonlijk delen, dat scheelt wel.. Doe waar je zin in hebt.. Ik kan me je schok wel voorstellen..
Ik zou ook zeggen positief! Kan me zeker voorstellen dat het heel verwarrend is, maar je gaat het zeker redden! (Ik heb er twee tegelijk en dat is pittig, maar gaat ook prima!) Wel trouwens te hopen voor je dat als je idd zwanger bent dat het er eentje is
moeilijk... zal ik je feliciteren of toch maar eventjes niet? Praat lekker eventjes met elkaar en ik weet zeker dat jullie tot een goede oplossing komen.
pfff ja dat zou wat zijn. een tweeling erbij nou dan stort ik echt in, ik woon in een flat zonder lift zie je me sjouwe haha. volgend jaar krijg ik een huis dus ja het is wel mogelijk hoor en al was het niet mogelijk dan maken we het wel. dit is dan me 3e zwangerschap achtereen heb voor alicia een mk gehad met 11 wk, tenminste als ik echt zwanger ben
ik hoopte voor het eerst in leven op een negatieve test, niet dat ik geen 2e wil maar zo snel. ben nog niet over de schok heen
Meid.. komt allemaal goed, eerst dit even verwerken.. je had het niet in de planning maar zoals zoveel dingen in het leven is plannen ook niet altijd goed. Dit ukje wilde gewoon graag komen.. Wilde bij jullie komen. Zo moet je maar denken, anders was je niet zwanger geraakt!
het 2e streepje is duidelijk genoeg denk ik toch. en kalush zegt al het kan niet van je vorige zwangerschap meer zijn
o even een poepluier verschone, als ik alicia zie weet ik dat dit een echt wonder zou zijn. ben een tijdje voor haar bezig geweest en ik weet zeker dat het wel goed gaat komen, eventueel met hulp van me ouders en zusjes. mijn oudste zus is bezig met kindjes misschien zijn we wel samen zwanger. pfff moet nu echt die luier doen want blerk moet bijna braken