Ik vraag me af of je zo snel na de bevalling, zeker als je bv geeft, wel een eisprong gehad kunt hebben... Ik zie eigenlijk ook niet echt een streepje. K zou de bokter maar eens bellen voor een bloedtest, dan weet je t zeker.
mijn borstvoeding loopt al een week of 2 terug en doe verschillende pogingen hem op te krikken maar het lukt me maar niet dus alicia krijgt zo nu en dan kunstvoeding. en alleen bij volledige bv ben je minder vruchtbaar is mijn vertelt maar vruchtbaar ben je wel. ook de pil cerazette is slik ik al vanaf 2wk naar de bevalling en ben hem vaak vergeten. ik krijg klachten die duiden op een eventueele zwangerschap anders had ik waarschijnlijk niet eens getest
jee meis,dat is schrikken!Probeer het rustig te laten bezinken.Praat er vanavond rustig met je man over,en jullie komen er samen wel uit! Het zal pittig worden,maar het heeft ook wel iets om ze zo vroeg achter elkaar te krijgen!Het zal alleen lichamelijk en geestelijk zwaar kunnen worden! probeer in ieder geval eerst rustig met je man bij te komen! liefs
Dat is inderdaad even schrikken. Heb in je album gespiekt en het lijkt positief. Net zoals iedereen zegt laat het even op je inwerken en praat met je vriend en morgen vroeg nog een testje doen. Toch wil ik je voorzichtig feliciteren.
tja ook ik zie toch echt een streepje, en een streepje is een streepje! ben heel benieuwd wat de test morgen aangeeft! liefs joyce
grapig die negatief test,zo kun je het nog beter zien, heb ik ook ff met mijn tet gedaan hahahahaha, goeie uitvinding
Ik was even in slaap gevallen (zwanger hè? ) maarre heb inmiddels al wel je test gezien; WOW.. het lijkt er op dat je echt weer zwanger bent! Kan me voorstellen dat het een schok is, maar straks geniet je er weer van..
poe zeg dat is heftig.... ik moet er persoonlijk niet aan denken om zo snel na de bevalling al weer gemeenschap te hebben....zeker ook niet omdat het na de bevalling altijd even duurt voor de baarmoedermond zich gesloten heeft, en je niet bang meer hoeft te zijn voor infecties... was je daar niet bang voor eigelijk als ik vragen mag? zo snel na de bevalling alweer sex met de kans op infectie? anyway ontopic, als ik die test zie, zie ik een positieve test in ieder geval....wens je in ieder geval veel sterkte want het zal niet niets zijn als je idd zwnager blijkt te zijn terwijl je lichaam nog "herstellende" is van de vorige... gr.smoekie
Als je stopt met vloeien is je baarmoedermond weer gesloten. Je mag dus na het vloeien gewoon weer gemeenschap hebben als jij dat wilt. Je weet niet hoe je je voelt tot je op dat punt bent toch? Bedoel het is toch fijn dat die intimiteit weer terugkeert na de geboorte van je kindje? Dat is ieder voor zich vind ik... Meid, laat het op je afkomen. Stapje voor stapje. Komt tijd komt raad.
Een vroege felicitatie dan maar? Morgenochtend mooi nog een keer testen, en het komt allemaal wel goed.
vandaar dat ik ook zei dat ik er zelf "persoonlijk" niet aan zou moeten denken, tenminste bij de 2 andere kids niet, wie weet hoe het nu zal gaan dat weet ik natuurlijk niet, maar daarbij het infectie gevaar wat er nog bestaat,..? dat je niet "meer" vloeit houdt niet automatisch in dat je bmm al volledig gesloten is, maar goed dat doet er ook verder niet toe..... denk dat TS een aardig "rusteloze" nacht tegemoet gaat succes in ieder geval meid, laat het lekker op je afkomen als het zo is kun je er toch niets meer aan veranderen en tja, je hebt ze dan wel "vlot" achter elkaar, houd ook in dat je er weer "vlot" uit bent.. liefs smoekie
Jeeeeeeeetje, ik heb dit topic met spanning zitten lezen. Ik heb ook even in je fotoalbum gekeken, en de test lijkt mij ook positief... Hoe gaat het nu inmiddels met je?
Poeh.. dat zal idd heftig zijn.. Áls t zover zou zijn dát je zwanger bent (en ook ik denk van wel aan de tests te zien) hoop ik van harte dat de kleine uk niet gepland maar zeker gewenst is. Succes met nog n x testen morgen.. wat was de reactie van je vriend?
Borstvoeding geven zorgt er niet voor dat je beschermt bent tegen zwanger worden. En verder meid, laat het eerst rustig over je heen komen voordat je gaat huilen of lachen .. succes in ieder geval!
Ik zie een duidelijke streep... Meid, gefeliciteerd, al is 't allemaal zo snel! Ik hoef er persoonlijk nog niet aan te denken, maar als 't mij zou overkomen zou ik er alles voor doen! Kinderen zijn super! Sterkte! Enne... laat 't ff weten!