Hoi, Spannend zeg! Maar ik weet niet met welke test je precies getest hebt, maar in de handleiding van de test die ik gebruikt heb staat het volgende: LET OP: Indien u korter dan 8 weken geleden bent bevallen of een miskraam heeft gehad, kan het zijn dat er hCG waargenomen wordt, maar u niet zwanger bent. Als je banner klopt, ben je korter dan 8 weken geleden bevallen. Maar misschien werkt het bij de test die jij hebt anders? Als je vandaag weer positief test, zou ik toch ff de dokter of verloskundige bellen. Veel succes! Groetjes, Diana
hier hoop ik stiekem ook wel een beetje op, vanmorgen weer 2 streepjes op de test en ga vanmiddag nog even een ander merk doen en ga dan overleggen met de vk of dit eventueel een mogelijkheid is dus dat ik op nieuw zwanger ben of dat het hcg is van de vorige zwangerschap. vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. op internet heb ik opgezocht hoelang het hcg blijft in je lichaam de meeste sites zeggen 3 wk en na een mk 9 wk omdat voor de 16 wk de piek erg hoog is
Was het streepje vanmorgen donkerder? Pff....echt spannend, kan me voorstellen dat je niet geslapen hebt. Succes met de ochtend doorkomen en anders bel je toch vanmorgen de vk, die test vanmiddag geeft vast weer hetzelfde resultaat. Succes!
het streepje kwam wel vrij snel, maar is niet veel duidelijker dan die van gister. misschien een ietsie pietsie donkerder.
even nog iets he, voelen kinderen aan dat je zwanger bent. alicia wil al 2 dg de borst niet pakken en als ze hem heeft neemt ze een paar slokjes en laat ze de borst los en begint te huilen. ik geef haar dan maar de fles. kan het zo zijn dat de melk anders smaakt ofzo. ik heb ook nog is een koorstlip had ik bij alicia en die mk ook in het begin van de zwangerschap. het lijkt er op dat ik echt weer zwanger ben.
Ik denk ook eerder dat ze jou gespannen vind voelen,en dat lijkt me ook logisch dat je nu wat gespanner bent
Wat moet dit allemaal ontzettend spannend voor je zijn meid. Ik zou vanmorgen gewoon even de VK bellen en je verhaal vertellen. Misschien heeft ze vandaag nog wel tijd voor jou. Zo niet, bel je je huisarts en kan je misschien even vragen of ze je bloed kunnen onderzoeken? Misschien heb je vandaag dan nog echt duidelijkheid. Lijkt mij persoonlijk wel fijn zo voor het weekend... Liefs en een knuffel!
Ik denk wel dat je borstvoeding veranderd als je weer zwanger bent.. Weet niet of baby's daarop reageren. Hoe reageerde je mannetje? Nou ben benieuwd, vanaochtend dus weer een streepje.. Blijft spannend maar volgens mij kan het niet meer van je vorige zwangerschap komen omdat het HGC hormoon daalt na die 16 weken.. En uit je lichaam gaat zodra de bevalling begint (toch?) HGC zorgt er voor dat je baarmoeder het niet afstoot (o.a) Als je gaat bevallen komt alles eruit dus dan is de HGC toch uitgewerkt? Of bekijk ik het nu te simpel?
Weet niet of het te simpel is Kalush, maar lijkt me wel logisch Hoe is het nu met je lovewinnie? Heb je al een HA of VK gebeld? Ik moet telkens aan je denken
Jou voeding kan heel erg trug lopen, omdat je waarschijnlijk weer zwanger bent..... Je moet namelijk jezelf, de kleine en de kleine in je buik voeden.....dus dat is aardig wat......Probeer zoveel mogelijk aan te leggen