hallo verloskundige, ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.. vind het allemaal zo vreemd.. 24 dec was ik maar 1 dag ongi. 10 jan heb ik in eens 7 dagen bloed verlies, heel donker rood. nu heb ik al een paar dagen last van bruin verlies(sliertjes) sorry voor de vieze praat.. . nu had ik gister gevreƩn en toen had ik bloedverlies..(heel erg weinig) heb al een tijdje pijn in me buik en me borsten zijn vanaf vandaag jeukerig.. ik weet niet meer wat ik moet denken! ben zo van me doen daardoor.. weet u misschien wat er aan de hand is met mij? ik hoop dat u me kunt helpen..
Hoi micky, Je zou een test kunnen doen of je zwanger bent. En anders zou ik met deze klachten eens bij je huisarts langs gaan om een oorzaak te vinden. IMke
hallo Imke bedankt voor je reactie, ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief.. ik was wel bezig met tempen en die zegt dat ik 25 jan me eisprong heb gehad..dus dan kan ik toch niet nu al zwanger zijn? me lichaam doet zo raar, vanmorgen ook weer een druppeltje heel donker bloed.. vandaag weer negens last van me borsten..geen jeuk! je voeld echt je lichaam bezig zijn... er moet natuurlijk wel een oorzaak zijn dat ik elke keer oud bloed verlies..(gelukkig erg weinig maar toch)